炒車報告

  駕駛車款:            大鷹王150
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              蘿記

事發經過:

以40至50公里慢上漩轉車路上停車場,地面&#20931;上油漆,加上看更阿伯在地上潑水...去到那位置輪呔立刻打滑,好有型地漂移...跟住趴街#$%&^%$....>_<...!!阿伯...真係多得你唔少啦!!

人命財物傷亡損毀:
架車左邊車身花&#21655;,心愛波鞋花&#21655;,手掌心同膝頭哥瘀&#21655;...個心傷&#21655;...~_~...!!

當時感受:
同上...好Q痛...一起身就立刻講句四字真言先,唔係對唔住自已...!!感受到我開得慢都出事,真係唔底!!呢次真係俾人跣..唉!!

事後影響:
有一定陰影存在...以後無踚快又好,慢又好都要留意路面有無水和油,尤其係上一D有旋轉車路的停車場

肇事原因及教訓啟示:
車呔真係好重要,原裝呔一定唔得run-in完要立刻換...唔好貪平換一D舊殼就過期的車呔...俾人話我技術唔好都係錦話,命仔緊要呀大佬
 
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!