炒車報告

 

駕駛車款:            YP125
製造年份:            2003
意外種類:            車輛碰撞
車主:              傷膝賣菜女

事發經過:

2006年3月1日19:15左右,於荃灣沙咀道曹公街交界燈位,見到前面旅遊巴急停,跟住我又落重迫力急停,幾秒之後發現自己與愛駒齊齊瞓咗入旅遊巴車底,立即覺得雙膝超痛,再望吓自己架車,唉......

人命財物傷亡損毀:
全車內外殼花晒,風刀後鏡嚴重損壞,Miss Sixty牛仔褲同Hard Wear羽絨一齊報銷,Arai開面頭盔護鏡花晒,雙膝勁痛,下巴撞親,左手輕微擦損....身心荷包皆受創!

當時感受:
都唔知發生咩事,無諗過會抄,因為之前都試過急停都無事!第一個反應< 唔係呀話,PK啦 >,之後係呆,繼而係想救傷車快D&#22175;!

事後影響:
可能自己跟車太貼,又心急!要改!意外陰影暫時未知?可能被告不小心驚駛!家人狂炳! p.s.多謝幫我報案的路人甲先生,多謝各位醫護人員警察叔叔,多謝我的好朋友立刻到醫院陪我,幫我安置好我架車!十二萬分感激!

肇事原因及教訓啟示:
執身彩!以後千祈唔好跟車太貼及心急!

鐵騎快語:
小心呀,呀妹!

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!