炒車報告

 

駕駛車款:      PX 200
意外種類:      自己炒低     
車主:              欖球王

事發經過:

是日天雨路滑,放了幾日假後出的第一轉車...(沿途綠燈,順風順水)一個U turn  灣,已比平時慢了...三波轉二波(約30左右啦)...眼望轉灣方向...就派了..(好在其他燈位都係紅燈,後面亦無車跟^^)

人命財物傷亡損毀:
車:右手牛角折斷,尾箱有少少花,腳撻貼近了車架...
人:好神奇!!只係右手擦傷好少..係真係好少...(我打一場欖球比賽仲傷呀!)

當時感受:
無咩特別...穿得件制服就預左的啦...但係都係呆一呆ge...炒後即刻起身...(仲咩呀?)更係推車啦...剛巧有同事經過...多謝佢幫我手推車..最大幫助係唔駛一個人面對...(亦把個order交左俾佢)電返shop後..部車仲行得...個人又無事..又有另一位同事經過...佢駕我果部...我駕佢果部返去(因為佢係老手)....

事後影響:
意外後真係個心怯怯地...果晚再出order都真係慢晒...其後仲開汽水慶祝左我的第一次...(事關通勝都話今年駕車可能有意外...要小心^^,咁大步過左了~唔知關唔關我個護身符事呢^^)

肇事原因及教訓啟示:
天雨路滑...小心小心小心小心(再x100)...真係要多加小心^^
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!