炒車報告

 

駕駛車款:            CB400 vtec3
製造年份:            不適用
意外種類:            車輛碰撞
車主:              羊咩咩

事發經過:

事發在澳門西灣橋往媽閣路段,當時駕著新買3個月吾夠ge CB400駛至一個街口(巴士總站出口)時,由於自己在主線,心諗在路口出來的巴士要讓先,所以響銨示意,見佢停左一停,便加油再去,點知佢繼續慢流出街口,條馬路只得兩線,架巴士已經打橫佔左大半,跟住一下重brake,架車繼續滑行直指向巴士車頭(當時車速約80~90km/h),之後人有人去,車有車走,個人飛左去約5~6米遠的草地上,旁邊有個路牌,幸好沒有撞到;架車就去左3~4米遠的路邊

人命財物傷亡損毀:
個人就訓左係草地,開頭以為斷手,因為之到隻手但感覺吾到,事後去醫院檢查後好彩冇乜大礙,只係兩個膝頭及手肘輕微擦損。
身上穿著的nike好套就咁報銷
sony ericsson p910 花到不似人形
架車就...接近total lost,頭fork斷左,油缸穿左,咪錶爛左,頭燈、指輝燈損毀,死氣喉花晒,右邊車尾花晒,唉....慘!!!

當時感受:
個人冇事真係不幸中之大幸,見到架車ge損毀程度簡直令人心寒,事後到交通部拿車時個交通警都吾信架車係我o既,感受係一個字....痛!!!

事後影響:
今次呢件事真係令我知道咩叫朋友,因為事後有好多朋友打電話問候,仲有朋友專登黎陪我,真係好兄弟。而駕駛心態亦改變左,以前覺得自己o岩就得,而家先知咩叫大石壓死蟹,就算自己o岩晒都冇用。有d野係冇take 2 ge。

肇事原因及教訓啟示:
以後出街口一定要打醒十二分精神,同埋真係要小心果d馬路上ge大舊衰。

鐵騎快語:
騎電單車冇得講對或錯,俾你o岩晒都冇用。別人100%錯又如何?最緊要唔好炒車。安全保守的駕駛態度,對其他駕駛者投不信任票,保持警覺。今次你真係好好彩。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!