13 Aug 2007 Kawasaki 2007 KLX450R 車主報告

車輛提供:包Sir  鳴謝:雞竇特區  攝影:老友鬼鬼

主要集中在競技用途的Kawasaki KLX450R,終於成功出牌,可以合法地在香港街道上行走!活躍於香港越野運動事務的包Sir,最近便買了一臺08款KLX 450R做新玩具,為大家帶來有聲有畫重有字的車主報告。多謝晒包Sir!
 
iBike:   點解會買呢部車呢?
包Sir:   因為睇中KLX450R的鋁合金車架,以及Twin Cam機器!

iBike:   主要用途係?
包Sir:   都係玩山 為主啦....

iBike:   可以同大家講下部車有咩改裝嗎?
包Sir:   都係死氣喉呀、粗把手 呀、頭尾Kit呔咁囉.....
iBike:   點樣可以將KLX450R合法行街?
包Sir:   KLX450R的DOHC引擎,本身符合環保處條例 。代理只需加裝合符香港道路使用的設備,例如指揮燈、車牌架、細燈及迫力燈等便可通過驗車要求。

iBike:   請問KLX450R的表現令你滿意嗎?達到你預期所想的嗎?
包Sir:   比預期更好喎!因以往日本牌子的街爬 ,根本比唔到我想要的Power!所以我後來先轉玩歐洲車。但從iBike廣告中得知,kawasaki香港代理引入此型號 ,我亦從外地網站看見好評如潮,所以決定一試。當試車後發覺呢副引擎比我之前玩開的有過之而無不及,一個字:"強"!

iBike:   比起你以前擁有過的同類車,它的長短處又在那裡呢?
包Sir:   長處係引擎反應非常好,車重重心偏低,有利 在一些細而急的山路上發揮。短處係KLX450R的車頭大燈非常食電!建議香港 車主最好加裝頭燈開關制以節省電量的消耗。因為香港路段比較短,在短玩的情況下電量唔係咁夠。車主最好練好d隻黃金右腳 ,因為要用腳撻撻車,哈哈!
iBike:   總的來說,你最欣賞它的地方是....?
包Sir:   鋁合金車架及好搶眼的青綠色。

iBike:   你最不滿意它的地方是...?
包Sir:   好快冇電,撻車撻到腳軟!

iBike:   你會向那些人推介KLX450R呢?
包Sir:   玩山的雞友。而玩街呢.......我覺得不太適合,因為此車的散熱水箱 係冇風扇既!車身又高,當遇上塞車時,人車都會比較辛苦。

03 May 2007 Kawasaki 2007 KLX450R 新車抵港


車輛提供: Kawasaki港澳總代理泰力摩托車中心

屬於08年model的Kawasaki KLX450R來頭認真不少,因為KLX450R是從越野賽冠軍KX450F移植過來的民用車種:強化了引擎的低中段輸出,並裝上電撻及頭尾燈,重量只是增加了10kg。





     

除了更改凸輪軸改變引擎出力特性,令其更適合爬坡之外,在泥濘中和在其他低速環境中也有更稱心的表現。KLX450R的五前速波箱也經過調較,波段之間比率較KX450F闊,波牙用料也較厚,以耐用為主。48mm Kayaba倒立前叉是油氣分離的AOS(air oil seperate)設計,目的是希望提高避震在苛刻環境中的耐久性。

KLX450R的飛輪比KLX450F重一倍,提供更順滑更線性的動力特性。廢氣哇佬由KX450F的鈦合金,改用回鋼材製作,以提升耐用性。為了減低撻車的阻力,KLX450R配備ACR壓縮自動減壓裝置,能在撻車時減低燃燒室內的壓力,減省撻車所需的力度。






風隔可以快速存取,方便更換或清洗,便利了車主的日常保養工作。其實有一樣唔係幾好意思,講左咁耐都冇同大家講:咪睇KLX450R有頭燈有尾燈有錶板,就以為佢可以合法行街。其實KLX450R係一部enduro耐力賽專用的競賽級越野電單車。你睇真D,佢冇指揮燈架。 究竟可唔可以加裝番指揮燈通過運輸署驗車?呢個係大家都好有興趣知道的答案。






     

2007 KAWASAKI  KLX450R 規格表

引擎形式

四衝水冷DOHC 4活瓣單汽缸

缸徑 x 衝程

96.0 mm x 62.1 mm

壓縮比

12.0 : 1

總排氣量

449 cc

最高馬力

43.5ps / 11,500rpm

最大扭力

3.05kg-m / 9,000rpm 
(2006)2.93kg-m / 8,500rpm

車架形式

鋁金金

起動 / 點火 腳撻 / 數碼AC-CDI
傳動系統

濕式多片5前速鏈傳動

燃油供應

Keihin FCR化油器

前傾角( R)

27.1°

拖曳距(T)

117mm

前懸掛系統

48mm倒立套管AOS前叉
22級受壓及20級回彈調較

後懸掛系統

新Uni-Trak單筒油壓避震
22級+2級(高速)受壓調較,22級回彈調較,

輪胎()

 80/100 - 21 51M

輪胎()

110/100 - 18 64M

前掣動系統

250mm半浮碟配 兩活塞卡鉗

後掣動系統

240mm單碟配單活塞卡鉗

長 x 闊 x 高

 --

軸距

 --

最低離地距  --

座高

 --

乾重

 --

油缸容量

 8 L