28 Nov 2007 Suzuki AN400 Skywave Type S K8 改車研究室

Production: 餓男/Dave

Suzuki AN400 Skywave Type S是日本綿羊中,論性能、價錢、外型拿到最佳平衡的選擇。通常年輕人手頭上錢不會太多,但低息分期供車的確幫到手。以持有現金兩萬元計,付6000元首期,再分三年供車,月供只是千餘元,便可以即時享有車價近六萬元的AN400 Type S。手頭上兩萬元現金扣除首期、保險和牌費之後,還剩下$10-11,000,為愛駒添置補品裝身呢!

一萬蚊可以做d咩呢?


綿羊性能一般,單缸羊雖說極速可超越150km/h,但弊在要等,等得來麵都煮好。而且後置引擎的綿羊在極速時操控感會大幅下降,玩綿羊就無謂強出頭,不如追求存在感算啦。咁應該點辦呢?換條識得叫既喉,係一個唔錯既開始。
 
 
咪睇少400單缸引擎,用上直出喉的話可以好嘈。我地係街上成日見到單缸爬山車換了直出喉,行過真係俾佢地轟到人都暈。綿羊都一樣可以咁嘈架,不過唔係所有場合都適合俾你咁嘈。

深夜偷跳出動,唔想嘈醒街坊的話,條喉都係靜d好。差人叔叔在你左右時,條喉都係靜d好。不過節日出到去襯,條街咁嘈冇理由俾自己架車靜英英架?有d行人亂過馬路,又唔理響號,只係對引擎怒吼聲有反應,咁條喉就應該嘈少少警惕一下呢d唔守規距亂過馬路既途人。

 

咁點算呢?以下介紹呢條喉,排氣管內有一個手動調較的威也活瓣,控制排氣聲浪。即刻變大聲又得,慢慢變細聲又得,得左!
 


售價都只係五千零蚊,唔算貴!試車真係感受到分別。當喉聲變細時,因為排氣回壓接近原廠設定,所以起步係好力d既!當把喉聲調大之後,因為排氣回壓減少,令引擎高轉呼吸更暢順,轉數變化更活躍,高轉出力更爽快!
 


搞掂條喉之後重有錢剩喎!追求外型美觀的你,呢款透明晶鑽LED尾燈組件就very good喇!睇圖唔使講野。
 


有閒錢的話,換埋菊花碟提升美感
 


雙騎嗎?如果唔係新相識的話,裝多個乘客靠背扶手俾老相好,等佢唔好黐咁埋....
 


有關Suzuki AN250/400
Skywave/Burgman的一切,
請看: