2009 YAMAHA VMAX新車抵港 24 Feb 2009

第一次親眼看見全新VMAX原型車時,是在05年東京車展。當時展出的VMAX,很多部份包括頭燈、咪錶和死氣喉都只是膠件製作,旨在讓世人了解新車的模樣,意思意思便算。

三年半後的今日,當老編再親眼看見完成品的真身後,心中無比激動:靚!靚!靚!絕!絕!絕!買!買!買!

車輛提供:萬里達車行有限公司




VMAX 機件介紹及規格資料

 

阻止你買VMAX的原因,通常只有兩個:一係唔捨得少二十三萬閒錢,一係就驚舞佢唔掂。VMAX擁有深厚既車系歷史背景,性能及科技嚇人一跳,依老編看,全新VMAX既級數,等同於Nissan R35日本國寶。二十三萬買到國寶,抵到爛啦。不過錢銀既野每人能力和價值觀都唔同。相同價錢有人捨得買隻錶,有人捨得搏紅顏一笑。如果閣下唔捨得使錢的話,都唔使夾硬搵野講既,在心中啦!
另一個阻止你買VMAX既原因好可能係驚舞佢唔掂。話晒裝備重量高達310kg,瘋狂的200ps馬力和最拿膽的17kg-m扭力,唔係人人都頂得順。話晒有錢唔一定身體好,更加有可能話錫身高呼唔掂電單車。VMAX的四衝水冷DOHC 16活瓣65度夾角V4汽缸 ,排氣量1679cc你可能話未算大,但超過1500cc既機器,引擎壓縮比仍然去到11.3:1呢個高壓境界,就真係唔係同你講笑。










好在香港有好多有錢人,都好鐘意低調地玩高性能大馬力既電單車。所以老編一向好都羨慕佢地,有心有力簡直係雙重幸福呀。
講番部車,根據老編既初體驗係,VMAX輕過同廠老表MT-01,油缸闊度感覺似乎細部過Suzuki B-King。但極力子真係頗為沉重。連續收放二、三十下當然冇問題,但塞一鑊紅隧閒閒地拿你幾百下極力子,都咪話唔怕老抽!
1985年面世的VMAX,夠經典,夠原創。09年雖然全新製作全新洗煉,但最重要仍然保留最初魔神的原髓。世上沒有其他電單車擁有VMAX如左輪手槍般既風盒進氣造型。B-King的入氣口只是裝飾,但VMAX的四孔式進氣卻是貨真價實的設計。













VMAX 機件介紹及規格資料