2011 Yamaha FZ-S 本地試騎 1 Mar 2011



嘩!咁搞法重有人
會買綿羊仔o既?

小綿羊之所以咁多人會買,全因為體積和重量都較易掌握,加上售價相宜又舒適又實用,深受新人或用家歡迎。

不過小綿羊受CVT波箱所限,力量傳遞不夠直接,細轆又不利高速行車,重心又偏後,不利頭輪負重....下刪三百字。

老編一向主張新人買棍波街車練習,等養熟基本技術後才按自身需要和興趣轉用其他車款。

不過香港市場的入門級150棍波街車,賣相和售價一樣,屬於基本菜色,已出牌的車款中從未有一款街車可以有Yamaha FZ-S咁靚仔,咁威威。

Production: Alex/Jerry/Eddy/Dave
車輛提供:萬里達車行有限公司


以Yamaha FZ之名 低價攻奪初心者

如果Yamaha車系分為文官武將的話,代表武將是YZF車系,代表文官便會是FZ車系。

入門級武將有印度製作的YZF-R15和歐洲製作的YZF-R125,而入門級文官有中國製作的YBR250。但現在有外形更吸引的FZ-S 150。

同屬YZF-R15同一產地的FZ-S,外型比YBR 250更令人有感覺,全車上下都散發著高性能氣息,新人實在難以抵抗。最重要是開售價是HK$28,800,以125綿羊價錢可以買到140尾胎的五速街車,簡直係超值,YZF-R15賣緊三萬幾蚊架!



 

FZ-S 來自 FZ16

Yamaha FZ-S來自2009 FZ16,機件規格相同,但在配套襯色上有分別,是FZ16的豪華版。

FZ-S頭燈上有小風擋,錶板背景有碳纖紋裝飾,車架和Fork腳都塗上黑漆,油缸拉花和用色也較FZ16複雜,更接近大車感覺。
 

YZF-R15 vs FZ-S

YZF-R15和FZ-S的機器完全不一樣。R15是水冷機器,馬力有17ps,較FZ-S的風冷機器高出3ps,扭力也是以YZF-R15較高。

不過YZF-R15的峰值輸出所需轉數,全部都比FZ-S高出一千轉。意味著行街街以FZ-S較舒服,跑尾段以R15較爽快。

R15和FZ-S兩車售價相距五千蚊,除了是水冷和風冷的差異之外,還有電噴系統和化油器之分,和Delta Box車架和鑽石型車架之別。

R15是頭尾碟煞,FZ-S則是頭碟尾鼓。咦,數數下只係差果五千蚊,又好似YZF-R15抵買d喎!呢個世界就係咁,對產品認識越多,自然越願意付出更多。





ALEX 觀察報告
FZ-S的引擎轉數有液晶顯示,數字速度計,又有油量顯示,資料擺放方便閱讀。

FZ-S和FZ16一樣都是使用化油器,冬車開車時可以開風chock令著車更加容易和縮短暖車時間。

喜見輪圈有鈴貼,油缸黑綠雙色相輝影,機器殼有啞黑保護漆,座位有防滑功能,黑色座墊也帶有灰間來分隔前後座位....配套水準唔失禮,唔錯唔錯。

FZ-S得單缸引擎出力足水,震動輕微,引擎運作時表現寧靜,相當斯文。

新車特色是相當容易操控,引擎在4仟餘轉開始俾力,8仟轉開始放緩。一般市區行車,常用轉數在6仟轉之間,極速估計在110km/h附近。

可能是新胎關係,試騎樣本的輪胎表現較跣。不過幸好FZ-S車身輕,很容易修正。制動表現也相當oK,據聞FZ-S的頭制動,可以改用舊款R1的制動鮑魚呢!

790mm座高和135kg車重,令女騎士坐上FZ-S也可應付自如。女騎士用街車,比起騎小綿羊不知型了多少倍呢!

以125/150綿羊的價錢,可以買到150街車,新手實在不容放過呢個正統操車的機會呀!
只有操熟棍波,以後才可以向高性能高操控的境界進發。
 

2011 Yamaha FZ-S 規格表

引擎形式

四衝程風冷單汽缸SOHC 2閥門

缸徑 x 衝程

58.0 mm x 57.9 mm

壓縮比

9.5:1

總排氣量

153 cc

最高馬力

14ps/7,500rpm

最大扭力

1.43kg-m/6,000rpm

車架形式

鑽石形車架

傳動系統

濕式多片5前速鏈傳動

燃油供應

化油器

前傾角( R)

25度

拖曳距(T)

101.2mm

前懸掛系統

正立套管油壓前叉 130mm行程

後懸掛系統

油壓單筒避震120mm行程

輪胎()

110/80-17

輪胎()

140/60-17

前掣動系統

267mm單碟配雙活塞卡鉗

後掣動系統

機械鼓

長 x 闊 x 高

1970 x 770 x 1085 mm

軸距

1335mm

最低離地距 160mm

座高

790mm

裝備重量 135kg

油缸容量

12 公升(1.2L後備)