2014 HK Trike Project Victoria 150 本地試騎 30 July 2014


新車查詢Hong Kong Trike LTD

以平制勝!搶灘價HK$ 12,800攻無不剋!

可靠的GY6單缸引擎,向偉士至敬的外表,簡單的機件,友善的操控,再配上無敵搶灘價HK$12,800,這臺Project Victoria 150對新手來說,簡直係無法抗拒。

顏色選擇方面,HK Trike清一色只訂這款象牙白,配上啡座,效果最靚。喜歡經典款式的朋友,都一定會喜愛這個配搭。

開心嗎?重有好消息呀,風擋和電鍍行李尾架都係跟車標準裝備,送埋俾你,唔使再花錢另外購買。


Victoria座下可收納一個正常呎吋的大頭佛頭盔,地臺位置可放行李箱。
多謝地臺上有龍骨位,放箱後雙腳可以攝入箱底,
既有位放腳又可幫手頂住個箱:)
.

為何車尾印有Vogue而不是Victoria字樣呢?
因為是OEM組裝車關係,型號名稱呢D野好死o既姐!
換過張貼紙便可:)



雖然只是150,但車身輕巧,只有98kg乾重,再加上強調起步反應的調較,令Victoria在燈位搶起步不會輸蝕。
但784mm座高令人重心升高,配上10吋直徑的細轆和輕盈車身,令操控變得很敏感。騎慣重車的人需要時間適應。
.

Victoria 150是一臺適合慢慢行的綿羊仔。過彎一心急想壓車低少少時便會揩大架。
心急車主建議你拆走大架和換一對靚胎,如此戰鬥力馬上提升不少。
.

避震和制動系統的表現都稱職,老實說這價位我們也不會有何要求。
畢竟一臺單車淨係買車架,好少少的都萬多二萬元,砌一架road bike隨時過十萬蚊,
現在HK$12,800有一架行得走得的全新車,玩一年推落海都唔會肉痛。
.


GY6引擎是亞洲最常見的綿羊引擎,歷史悠久,製作技術早巳普及化。
雖然有很多工廠都製作這款引擎,但大部份零件都通用,所以整車買料又係唔使怕。
.

GY6引擎常配搭化油器,Victoria 150都唔例外。
試騎時可能因是新車關係,著車後一收油較易死火。要等充份熱好車後才正常。
.

總結

評分表其實都已經講晒呢架車的優點和缺點。此車最大優點是售價,靚仔外表和簡易操控都拿唔少分。但論操控感和馬力輸出,這個嘛...E?果便有人叫我,我去睇下咩事先,轉頭返來再傾:)
Project Victoria 150規格表

Engine

GY6 150cc SOHC
150cc GY6
頂置凸輪軸引擎

Cooling System

Air-cooled

Transmission

Automatic Continuous Variation Transmission
無段自動變速

Body

Steel Frame with ABS Plastic Body
雙鋼管車架,
ABS塑料外殼

Front Suspension

Telescopic Fork
正立套筒前叉

Rear Suspension

Single Coil Spring Hydraulic Damping
單筒油壓

Dimension 2030mmx 709mm x 1127mm
Seat Height 784mm
Wheel Specifications 10 Inch Diameter x 3.5 Inch width
Fuel Tank     6.5L
Dry Mass / Wet Mass 98 kg / 102 kg