2015 KTM 300 EXC Factory靚車報告 Production: 黑仔/Alex/Eddy/Dave
新車查詢:
亞洲力匯   鳴謝X Camp HK 提供測試場地  16 May 2015

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

我的野蠻女友-2015 KTM 300 EXC FACTORY EDITION

Alex車主報告 - 300 EXC Factory Edtion的馬力同扭力都非常強勁,比起我之前擁有過的KTM Freeride250係完全冇得比。因為即使係KTM Freeride 350,都係玩輕巧靈活,真正做到同車名一樣輕鬆易騎。而呢架300EXC定位不同,超強的操控性、乾重只有102kg的輕量化車身、再加上馬力大扭力大、油門反應又快、離地距高達350mm,戰鬥力真係好強,好適合玩大場和飛jump。



不過話分兩頭,300 EXC唔係代步車,唔好問幾錢一公里。因為二衝單缸引擎+293cc=大食。但係300 EXC用三波都可正常起步,波段比freeride長氣,又冇咁震。座位又軟好多,行街同長時間用,實在比freeride舒適得多。

由於油門反應非常敏感,真係要多些時間去適應。唔同二衝125機器出力細power band又窄,每每需要強力鞭策高轉才有令人滿意的輸出。300 EXC唔使谷轉數,所以對keep轉數的技術要求較低,適合新手駕駛之餘,但同時也適合高手使用。因為它的避震規格和設定都非常好。前300mm後350mm避震,行程長、山路強。即使用大波蘿粒越野輪胎在道路行車,都只係有少少浮既感覺。當然如果改返街胎變為Supermoto,相信會更加好玩。



通常爬山車都冇轉數表睇,你只會感覺三份一的油門已經開始爆發佢強勁的力量。盡管已在4 波,也有能力昇頭!所以在街道行車,常常使用在5/6波之間。最後用6個字來形容這臺座高960mm,暫時全港只得一部的新玩具 - (我的野蠻女友)



為慶祝KTM在世界Enduro比賽中取得主宰性的勝利成績,廠方特別推出EXC系列MY15 Factory Edition加料升級限量版。Factory Editon配備:賽車拉花、橙色CNC眼鏡碼及尾牙、SDV賽車座墊、引擎護架、Metzeler FIM輪胎、橙色車架及水箱散熱柵及叉筒保護蓋。以上配件完全依照KTM廠車外型而設,令車主可以用最迫真的方法,一嘗KTM Enduro賽車手的滋味。二衝300機器帶來最理想的馬力重量比,再配以六速波箱把動力理理分佈在不同場合的需要,令快車和慢車都容易駕馭。KTM也提供大量升級配件讓車主選購,提高性能和防護性,更為實用和安全。