07 Feb 2002  Benelli 491 RR  本地試騎

 
單看Benelli 491RR的外型,絕對估不到原來是50cc的小綿羊。因為採用了150甚至是250級數的輪胎呎吋,加上外型「好人有限」,車身配套水平又高(二衝水冷頭尾碟),製作咁認真的二衝程50仔真係好少見。難怪連張煒安都俾佢吸引到,專誠過海出動試騎491RR。
據廠方介紹,491RR外型設計是以現代跑車的線條為出發點,希望帶出「方程式」賽車的氣紛,佢份雙頭燈極有Yamaha Maxster feel,計我話呢部車仔放係Pit度俾班車手代步用就真係very good o勒。

原庄死氣喉係Arrow喉,廠 方出手都幾闊卓播!

120km/h? 唔係o卦?據SS員工表示極速試過爆到80 km/h。係真唔係呀?

喂,跑味咁濃既車點解無轉數錶既?好彩自己裝個都係幾百蚊o者。

睇番呢D掣盒既用料係咪熟口熟面呢?

點解近期歐洲綿羊D掣都係花里花碌既?私人懷疑好多歐洲綿羊都係歐洲MBK有份製造,再套上唔同牌子發售。唔知係咪呢?


後座內置扶手效果幾正

全LED尾剎車燈光度十足

單筒避震有預載調較

 

水冷散熱柵面積ok

 

呢款行李勾十分熟口面

 

滿佈貼紙的肌肉車頭

 

送你一支火咀通連十字批

 

座下空間未算充足,入電油和2T油需揭起座位

 


下頁張煒安及Alex試騎感受...

 


我好認真寫報告o架!