07 Feb 2002  Benelli Velvet 250 Touring  本地試騎

 
張煒安試騎感受:
我最欣賞Velvet Touring 250的地方是車身輕,操控好,輪距短,比起一般大羊靈活。俾到都市人需要既輕盈方便。

外型良好,幾醒目。坐姿舒適,冇乜地方唔就手。風擋、後鏡的作用稱職。

重心良好,車架結實,輕掛飛跪幾下感覺暢快,腳踏位置適中,有利搬身發力。

快速轉向有身體輔助會正好多。充裕的轉向角度和流暢的S彎出入性能我最為欣賞。
在慢車時也不會感覺到車身沉重,極適合攝車泊位。

快車時前後避震表現合格,帶出信心之餘,亦不忘舒適。

引擎輸出暢順平均,力度充足,頭段起步感覺稍弱,不及原庄Majesty 250,但中段以後輸出充沛,力度唔好睇少。

(編按:當日老Day騎Burgman AN400,在隧道中跟隨著張煒安。安仔突然開油走,Velvet Touring 250的加速力,令騎著400綿羊的老Day仍吃了一驚). 
收車時引擎牽引力適中,但掣動力只算一般,足夠正常使用。

原庄跟車輪胎膠質適中稱職,行街冇問題。因為此車的離地距十分充足,可容許車身作大幅度的傾斜。如果腳踏和座位的高度可以低番少少,再送埋個尾箱會更迎合大眾車友的使用。嘻..

Alex試騎感受 
個人意見係呢部車好稱職,符合250綿羊的表現,係綿羊經典Honda Freeway250的現代選擇。

雖然實際用途佢好高分,但因為重心較高和尾箱不及Majesty 250大的關係,整體享受仍不及新款Majesty 250。起步的拉扯感仍不及Freeway 250的10吋輪框結實。

頭燈唔係咁靚,斯文得滯,但係車身兩邊風口位就最欣賞。錶板分得開所以好易睇,感覺良好。後鏡視野OK,風擋唔震,但如果大塊D行長途車會實用D。
引擎輸出感覺好線性,加上自動離合器操作又暢順寧靜,帶來加速的快感享受。

稱職的避震和車架,在快車時給予騎士足夠的信心策騎Velvet 250 Touring。

因為原廠已採用了鋼喉關係,掣動手感結實,頭叉下沉的幅度適中,收車感覺稱心如意。

Alex總結:

Velvet Touring 250的表現良好,綜合駕駛感受和各項配套都做好本份。

如果價錢控制得宜,呢部250的確係日本綿羊以外的一個好選擇。

(編按:Alex俾份一向好手緊,今次佢似乎都幾滿意Velvet Touring 250的表現。)

 








返回上頁.....

Benelli Velvet 250 Touring 規格表

引擎形式

四衝水冷水平兩汽閥單汽缸

缸徑 x 衝程

69.0 mm x 66.8 mm

壓縮比

 --

總排氣量

249 cc

最高馬力

 --

最大扭力

 --

車架形式

高拉力鋼管車架

傳動系統

自動離合器皮帶傳動

燃油供應

TK Y28V1A化油器

前傾角( R)

 25

拖曳距(T)

  --

前懸掛系統

33mm套管油壓前叉,97mm行程

後懸掛系統

雙筒油壓避震,五段預載調較,90mm行程

輪胎()

120/70 - 13

輪胎()

140/70 - 12

前掣動系統

240mm剎車碟配兩活塞卡鉗

後掣動系統

220mm單碟配單活塞卡鉗

長 x 闊 x 高

 1950mm x 745mm x 1200mm (不連後鏡)

軸距

 1397mm

最低離地距  --

座高

 818mm

乾重

129kg

油缸容量

11.7公升

車輛提供:S & S (Int'l) Ltd. 2572 8275
售價:HK$ --