6 Mar 2006 BMW R1200C車主報告x3 靚車檔案

Production: Eric / Alex / Wilson / Henry / Eddy / Dave   鳴謝:寶馬汽車(香港)有限公司


Cruiser巡航車,普羅消費者一直都是以美國製造的產品推為正宗。日本製造的Cruiser既可靠又有高科技,但仍未得到「眼裡只有美國製造方為正宗」的人所推舉。點解?日本車行水冷,馬力太大。引擎有平衡軸,副偈唔曉震。符合環保條例的排氣系統太靜,唔曉霹靂啪倓搮芊A重邊有味架?日本巡航車唔夠正的原因重有係因為價錢唔夠貴。"有錢人唔係買最好o既野,而係買最貴o既野"。 在他們的心目中,氣派代表一切。日本車,點出來襯呀?.....下刪五百字。

OK,咁除在美國日本之外,重有有第三個選擇呢?有。德國BMW在1997年推出的R1200C,揉合原始技術配合高科技配套設備,曉震,夠 氣派,重有性能表現添。結果係點?熱賣到現在o羅。本巡航車的問題係clone味太重,未夠原創。BMW則不會模仿,原創味十足。Boxer引擎配軸傳動,再配上電噴系統和專利懸掛系統,效果是舒適性和巡航味十足十,但運動性能和操控性卻更勝一籌。

BMW香港的協力下,鐵騎網誌找了三位份屬不同版本的R1200C車主在百忙中抽空,為大家現身說法,分享一下車主感受。
 

三代R1200C的車架、引擎和傳動系統都是一樣:車架採用鋁合金及鋼管 混合式車架,頭尾懸掛配以BMW專利設計Telelever頭避震及Monolever尾避震系統。引擎是1170cc四衝程風冷水平對向OHC八氣閥兩汽缸 格式,輸出以低扭為主,9.9kg-m最高扭力輸出只需3000rpm。傳動系統是乾式單片五前速軸傳動。不同版本的分別主要在於輪圈、風擋、坐位、尾燈、後鏡等細節配套。
 


雖然R1200C Montauk版本在03年尾推出市場,但其餘兩款R1200C,仍然繼續同步供應。