Gilera Runner VXR 200  本地試騎

 
 

面對最有跑格之一的高性能綿羊,所以鐵騎網誌又出動上次試CBR954RR及SP-2的試車組兩位長老Alex和張煒安,實行起佢雙飛!

 

Alex試騎感受:
比較過規格表,發現車身呎碼原來有唔同。新車較舊款短了45mm,窄了10mm,點解加大引擎但係呎吋反而會縮細左咁得意o既?

抵港的VXR200共有三色,分別為黑色、銀色及我地認為最靚仔所以搶o左出來試騎的碳纖啞黑色。

坐姿佈局仍是以舒適為主的VXR200,個人感受是把手位置略高,風擋雖然短,但震動仍然明顯。

 
 

可能對200抱著極高期望的關係,扭油起步時感覺反應偏慢。把車開動後再俾油加速,自動波箱運作順滑,加速暢順,速度開始累積,感覺良好。

在鬧市中攝車,感覺上靈活性比大鯊王為低,因為座位高和把手闊的關係,要時間適應。

即使如此,在塞車的地方它仍能大顯神威左穿右插,高高在上時能看清交通情況也是一件好事。

 
 

話明係跑格綿羊,避震反應偏硬係意料中事。不過前叉回彈的速度有點急,相比之下,尾避震的表現較稱職。於我而言,處理高速彎道的信心感需要時間培育。

論動力表現,引擎仍維持一貫的順滑特性,收油時引擎牽引力適中,給予騎士輕快的感覺。但若論新舊VXR進步的幅度,則不是預期中的超級明顯,只是輕微改善了加速表現,相信載人時的幫助會大一點。

 
 

張煒安試騎感受:

哈,呢部車都幾得意。輪距加長了37mm至1340mm,座高雖然仍維持在855mm,但因為座墊較軟,人會坐低o左少少,雙腳較舊款易掂地,但係仍然係好高。綜合乘騎感受係幾得意,相比起台灣傳統綿羊的標準佈局,VXR200真係冇咁悶。

點講呢?好似爬山綿羊咁樣,馬力不算特別出色,但操控和充裕的離地距都驅使騎士盡顯頑皮本色。

 

 

動力雖然未有預期中強,但如果玩落山,VXR200絕對唔係弱者。

以後置引擎的佈局來說,在下坡道時重心分佈良好。攻彎反應敏銳,加上高重心設定,扳上扳落冇需太大力氣。攻佔連續彎道時會充份體驗其優點。

可惜頭掣動力度較弱,如果唔係可以玩得更加放。

 
 

其實我們以車手的要求來評論VXR200,可能有點不對題。即使係250單缸綿羊,動力也是微不足道。所以只有198cc的四衝VXR200,不應抱有神話化的要求。

睇番轉頭,出綿羊求代步舒適,VXR200做「腳車」的話真係幾正。起步反應冇台灣150綿羊咁敏感,線性的輸出和柔順的速度提升,會令人冇咁易感到疲倦,乘客也會較舒服。在同一速度下,引擎轉數好似比台灣150綿羊為低,耐用程度亦為之提高不少。

 

 

總結:
兩位車手都一致認為要替新車追加最重要的補品 - 一對靚胎。原庄跟車的胎質偏硬,雖然能夠應付正常用途,但係如果想玩得激少少o既話,換胎係指定動作。另外如果可以微調一下前叉的反應,增加油壓的作用會更妙。

我們認為VXR200的定位十分微妙,適合那些不滿於150動力,但又不捨得買四五萬元250綿羊的一群車友使用。話晒都係198cc水冷四氣閥引擎,絕對唔失禮o架!

新舊對照 及 規格表