19 Mar 2002  FXDWG3  新車抵港 

 
  乜o野係"CVO" 特別版?點解呢架車要廿六幾萬?標準版的Dyna Wide Glide售價都「不過」係由十九萬三至二十萬零二百o者,究竟貴係邊處呀?

這是我們接過價錢單後,腦海湧現出來的連串問號,好,先拿部車出街影下相先,順便再請Techno Harley-Davidson of Hong Kong的負責人Raymond向我們介紹一下呢部究極級電單車。

 


Techno Harley-Davidson of Hong Kong 負責人Raymond

iBike: CVO係點解呢?
Raymond: CVO全名係Custom Vehicle Operations,係哈利車廠專門負責改車的專家隊伍,呢Team人同你一樣,唔駛訓覺o既,所有改裝部品出面都係冇得賣,只會供應原廠新車使用。呢架FXDWG3,就係佢地係01年七月推出o既最新作品。
iBike: 咁樣個「3」字點解?重有....

Raymond: FXDWG第一款CVO的改裝作品早在99年便面世,所以01年是他們第三代作品,所以會有「3」字作為標記。
你想知點解架車比標準版貴咁多係咪?最主要原因係呢部車係作限量生產,全球唔會多過兩千部FXDWG3,全車部品及配件都已更換,比標準版更多電鍍,部份零件更是經過CVO改車專材隊伍重新設計。座椅,避震及掣動系統用料都採用更上乘的材料來製造,絕對不惜功本,所以售價較高是必然的事。

iBike: 對啊,粗略一算,CVO特別版的大大小小改動便接近五十項,真係講唔晒咁多...前後避震和座椅形狀都調低了,辣味更重!(咦,突然間好似好醒咁o既? )


倒後鏡,指揮燈,牛角,把手....全部電鍍!總之係金屬的部份就電鍍,唔係金屬o既就玩襯色撞色,一於靚到盡!
FXDWG3一共有兩種選擇,分別是深籃色車架配灰色駝鳥皮座椅,或黑色車架配黑色駝鳥皮座椅。拍攝呢款係籃色車架襯灰色皮椅。

<<---
油缸貼紙真係用金屬做!

前後採用電鍍LightningStar Custom五柱式輪框,掣動系統改用浮碟和鋼喉!

腳踏、波棍和尾掣動踏板全部偷輕加電鍍!


由於高達11.34kg-m最大扭力在三千五轉時便全數拼發,行車所需轉數十分低。加上改用low-profile低座和降低了把手的高度,騎上FXDWG3不需太多時間適應便可應付自如。著車後全身都在抖動的感覺好得意,唯獨是極力子頗沉重,不利斜路塞車操作。
<<--燃油計好方便

數之不盡的電鍍,
成份尾擔搖臂都係電鍍!

肚兜仔

電鍍引擎推桿 好燦眼!

氮氣Fox雙筒避震

追加迷你風擋

150mm尾胎,電鍍掣動組件

後記:

短短數字,在這裡我們當然不能盡情展現這臺極具收藏價值的貴重電單車所優點。想充份感受FXDWG3的種種攝人威力,只有親身前往哈利電單車的香港代理,用你的手撫摸它是最好的辦法。在此我們想說的是:CVO改車專材隊伍,是致力製造冷門貴重電單車的專家。過往輝煌戰績包括Custom FXR和Eagle Road Glide車系,均享負盛名。我們可以理解,只要是CVO的出品,便等於和彌足珍貴劃上相等符號。

最好的,當然只屬一小撮人才配擁有....(似唔似賣緊樓盤廣告?)

 


 

 

 

 


   Low-Profile座駝鳥皮座椅

 

車輛提供:
Techno Harley-Davidsion of Hong Kong   2806 8444

Harley-Davidson FXDWG3 規格表

引擎種類

四衝程風冷Twin Cam88TM 隔震式組裝 

排氣量

1450cc

缸徑 x 衝程

95.25 x 101.6mm

壓縮比

8.9 : 1

最大馬力

--

最大扭力

11.34kg-m/3,500rpm

起動點火系統

電撻式

供油方式

化油器

傳動系統

5前速帶傳動

車架

搖籃鋼管

前懸掛系統

正立套管前叉

後懸掛系統

雙筒氮氣油壓避震

前制動系統

292mm單碟掣動

後制動系統

292mm單碟掣動

前輪胎

MH90 21 56H

後輪胎

150/80 B16 71H

前傾角/拖曳距

34°/ 162.5 mm

總長

2365mm

輪距

1659mm

座高

670mm
離地距 125mm

乾重

294 kg

油缸容量

 --公升
售價 港幣264,000.