02 Mar 2002 Honda CBR954RR 本地試騎

 
Alex試騎感受:
954的波箱表現最令我激節讚賞!寧靜!順滑!準確!

優良的重心分佈和極線性的動力輸出也是我對此車豎起手指公的地方。

Engine braking力度適中,轉數上落活躍,千零轉可以起步,第一浸力水約在三千轉蒲頭,把轉數保持在六千轉左右己經好正。動力輸出如絲般平滑,拉扯感令人上癮。
頭尾避震設定適中,未經調較都表現優越,對不同路段的對應性極高。

掣動力度良好,車身減速時仍十分穩定。攻彎性能十分高,離地距充足,車胎膠質表現適中。過彎時如加入身體輔助效果更明顯,樂趣也更大。

修身後的油缸感覺太細,失去騎大車的感覺。建議車主追加補品包括換喉和最好加番支釘把,因為954操控太過輕盈,似騎緊架400多D。

張煒安試騎感受:
超容易駕駛,即使第一次相聚人車之間己經可以「無所不談」。主因是重心分佈得好,結合適當的座姿令手腳分佈在恰當位置,即使唔使搬身過彎,但你都會忍唔住搬兩o野。哈....
新改良的波箱感覺好成熟,齒輪波牙接合寧靜。引擎震動輕微,後鏡視野廣闊。可能係新車關係?迫力效果未有驚喜。

車身輕盈,慢車靈活,不過快車應該唔夠SP-2穩定。

外型方面,最欣賞954RR尾啡呤under-tray,好似係特登為賽車而設。

價錢係CBR954RR另一主打強項,比起同級對手平了一大截,夠你換梳靚喉!

規格表 車款介紹

Production: Henry, Eddy, David
Test Ride:
張煒安、
Alex Ng
Bikes: Chun Kee Motorcycle Co. Ltd.