19 Feb 2005 KLE500 本地試騎

Production: Karman/Alex/Teddy/Dave    Bike: 泰力摩托車中心

<Back to KLE 500 Main>

iBike Gal - Karman
Karman活躍於香港各大影會,如果有留意攝影活動的話相信不難找到Karman的各式照片。

如果從相片認識Karman的話,第一感覺是冷。容許老編套用周生的說話「是那種節日後孤寂的冷」。但如果見過Karman真身後,便發現一切孤寂的冷都是幻象。

鏡頭後的Karman,活躍熱情,甚懂得為攝影師營造歡愉的氣氛,從而帶攝影師「入戲」...嘩乜調番轉o既?

Karman去年剛從城市理工大學畢業,目前是一位勤奮工作OL。其實鐵騎網誌早在去年便收到Karman的相片和表格,但可惜一直未能配合到Karman的工餘時間。今次老編終於投降,肯等,等到Karman有時間先影,終於搞掂....(俾佢)

Karman最愛跑車,不論是電單車或是私家車,總之只愛跑車。自言膽子甚小的她,一遇快車便會wewa鬼叫,唔知到時會唔會捉實司機呢?今次因為冇人想係自己身上留上抓痕,所以沒有安排Karman試坐KLE500。

如果時間夾到的話,我們會很樂意邀請Karman再次出鏡...(希望係水著:)