13 Mar 2003 Kawasaki ZR1000  本地試騎

 

Production:阿守 / Eddy / Dave
協力:Titanic Moto Centre

經濟不景氣,人人要「增值」做廉價勞力。終於捱到放工如釋負重,自然想馬上想逃離現場。還要擠地鐵迫巴士?No Way!! ZR1000能以優雅的姿態,以極速帶領你逃出這片擾人的鋼筋森林。
老Day試騎感受:

驕小輕盈的車身,令我完全唔覺得呢部係一公升街車。比街車稍高和後移的腳踏其實好正,不過舒適性就差左D。

著車左腳前掌輕輕踏下轉波桿入一波,轉波桿只係輕輕跌落左小小。咦?望下空波燈己經熄左,應該入左波?於是放極力子唸住起步。點知放極架車都未肯行,唔係呀化?

磨擦點咁高o既?...喂...放晒極力子都唔行o既?枉我重扭到四千轉起步,唔通入左一波係假象!左腳尖輕輕掂下轉波桿,空波燈馬上著番。果然!
當知道問題所在後,我調節了入波的力度便冇事了。先行一段直路感受下加速力先。極力子桿輕盈不費勁。

踢上二波,把轉數保持在三、四千轉再踢上三波,車速約在90km/h左近,發覺原來ZR1000的波箱十分寧靜順滑,但馬力未有預期的表現。趁遠離了車主阿守哥的視線範圍,我猛然加油把轉數扯上6,000rpm,此時發現ZR1000才算開始甦醒,似樣的力水才開始如泉湧出。

車主阿守說得沒有錯,ZR1000引擎便是一臺高轉數的跑車引擎,四千轉以下表現較為溫柔。紅區在11,000rpm,猜想此車的活躍區域會在五千轉至一萬轉之間。這份感受和一般重型街車完全相反。通常五個波的重型街車在三千轉便開始發力,五波六千轉已經行緊180km/h,但如要再把速度提升則需要一點時間。相反呢部ZR1000則屬於高轉車頭,四千轉先至係o岩o岩「起身刷牙」,轉數越高越精神。當一般重型街車的速度針開始呆滯時,ZR1000正漸入佳境開始亢奮。160km/h正是歡愉時光,再上都無任歡迎呢。如果撇除風阻因素,估計六個波的ZR1000極速應該超過230km/h。
原裝喉聲量斯文內斂,頭燈光度十足,避震和掣動的表現沒有跑車硬崩崩的感覺。柔中帶韌的表現極適合都市使用。

基本上車主阿守把我要說的話的都說了,要補充的是原裝把手極為寬闊,冇裝軑尺真係有D唔慣,覺得有點輕飄飄。另外個側架比較直,呢個現象亦出現係ZRX1200身上,點解唔整斜D呢?

買車時間:)
事實係有錢都要等!你識貨時人地都識貨。呢部ZR1000真係Kawasaki脫胎換骨之作,兼備街車跑車兩者優點之餘,價錢亦唔係話貴到冇得唸。呢期選購ZR1000絕對係明智之選。

ZR1000
首頁及規格表

車身細節

車主報告