新車抵港
Kawasaki ZX-6R

車輛提供:泰力摩托車中心  2512 2228
                      川崎電單車港澳區總代理

望穿秋水,Kawasaki新款電單車終於開始陸續抵港。首批到港的包括有ZX-6R和其他大小巡航車款。有與趣的朋友們應馬上落泰力睇睇。

今次先來一個初報,只在車行門囗影少少相俾各位睇住先。遲D會有更詳盡報導。

 

新款ZX-6R最明顯的改動是在車頭。頭燈及ram-air導風管的造型都和其兩位哥哥ZX-9R和ZX-12R同出一切轍。整體車身size仍維持川崎一貫風格 - 夠晒大件,好鬼佬feel。

車頭中央的Ram-Air導管,其實仍是分開左右兩支導管把空氣迫進風盒。不是像VTR-1000般真的在頭Fork中間開個洞讓導管直入風盒。

 

 

前掣動系統用上6活塞對向卡鉗配300mm雙浮碟。好處是令掣動力施予剎車碟時力度更平均。此外視乎掣動皮是究竟是只有兩大塊,還是有六小塊。如果是前者,6活塞卡鉗並不代表掣動力一定會比四活塞卡鉗強。

尾掣動只配備220mm單碟配單活塞卡鉗。相對前掣動,力度絕對疲弱。所有跑車都如此設定,是為了防止猛烈掣動時意外鎖死尾輪。

ZX-6R的避震當然不是平價貨色。事實上所有ZXR系的跑車中,尾避震都十分經得起考驗。圖中所見是川崎專利設計UNI-TRAK氮氣避震筒,單是受壓及回彈衰減便各有20級調較,加埋預戴調較,單是一條後避震便有過千種組合,46mm前叉又各有10級及12級受壓及回彈調較,真係有排你搞。

呢個係乜東東?oversized水冷弧型散熱片也!又闊又長,鏡頭都影唔晒。車尾線條和舊款差不多,兩邊扶手造型也熟口熟面。講開扶手,究竟大家鐘意一個正後方扶手,定係左右兩各一個扶手呢?如果我係乘客,一定揀單一後扶手,因為可以有位頂,左右兩邊扶手比較難力抗龐大加速馬力。但係左右扶手可讓車主推車扶車,綁下行李咁,裝尾箱又唔會阻住。(咪講笑,ZX-6R裝尾箱?俾泰力光知道,唔賣俾你都有知!)

  

總結:未有住,因為今次只係一個快報。等下啦,sorry!

 

 

2001 ZX-6R規格表

引擎形式

四衝水冷DOHC  16活瓣
並列四汽缸

缸徑 x 衝程

66.0 mm x 43.8 mm

壓縮比 12.8 : 1

排氣量

599cc

最高馬力

尾輪計93ps@12,250rpm

最大扭力

尾輪計5.62kg-m@10,750rpm

車架形式

鋁合金雙樑式車架

傳動系統 濕式多片6前速鏈傳動
燃油供應 Mikuni BDSR36R x 4

前傾角( R)

23.5 °

拖曳距(T)

95 mm

前懸掛系統

46mm套管油壓前叉, 設預載、
10級受壓及12級回彈調較

後懸掛系統

UNI-TRAK單筒油壓避震,設預載、20級受壓及20級回彈調較

輪胎()

120/65-ZR17

輪胎()

180/55-ZR17

前掣動系統

2 x 300mm雙碟配6 活塞卡鉗

後掣動系統

220mm單碟配單活塞卡鉗

長 x 闊 x 高

2024 x 714 x 1161mm

軸距

1400mm

座高

815mm

總代理:泰力摩托車中心

乾重

171kg

售價:HK$ 79,000

油缸容量

18公升


Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌
  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved
版權所有   請勿轉載