25 Feb 2002 Kawasaki ZX-636R 本地試騎

 
張煒安試騎感受:
小弟最欣賞ZX-636R的頭燈部份,線條好靚。騎住部惡車出街,人都會精神D!初騎上它出發去食早餐時,趁機輕探它的底蘊。發現ZX-636R好易用,操控感覺十分輕巧,攝車容易又穩定。座高不過份,樣樣都幾好。

塞車時發現水溫控制得十分有效率。由94度至105度之間隨著車速變化而上落。在二十度的天氣中,騎著ZX-636R陪著iBike的採訪車,塞在車群中也不是一件太過辛苦的事情。

嘴完杯凍朱古力我已經行得,不過要等埋班老餅煲完煙先行得:(

我又再騎上部636度開始「第二節」試騎,向拍攝地點進發。今次車速可以提高一點,我發現它的加速力和拉扯感十分強橫,好幾次扭油超車嚇嚇他們,幾好玩,唔似600。

快彎感覺實淨,46mm頭叉反應適中,後避震表現略硬。整體懸掛表現良好,未經調較都有八十分以上。

後鏡和風擋的震動控制得很好,把手的高度不算太低,結合腳踏和座位的高度,綜合感覺四平八穩。唯獨是當扒低時,原庄風鏡有少許凹面,換過塊彩鏡一定正好多。
動力表現相當令人滿意,引擎輸出順滑結實,牽引力輕,轉數上落的速度適中,是一臺易用又輕快的引擎。

到達拍攝地點,探索它在彎道的表現時,發現ZX-636R的表現比想像中還要好。

利用身體輔助轉向會事半功倍,腳踏和死氣喉的離地距都相當足夠,又係果句:好玩!

原庄車胎的咬地力稱職,膠質軟硬程度適中。如果呢部車係我o既,我會調軟尾避震一點,同埋換過條嘈D o既死氣喉。總結呢部ZX-636R比起其他600級對手優勝,建議各車主可因應個人身高體重來調較頭尾避震的高度,一於玩盡D:)

 

Dave試騎感受:
上一次擒完部YZF-R6記憶猶新,今次再擒ZX-636R,感覺完全係兩樣野。對我而言,R6太細架,ZX-636R便相對地寬敞得多。加上把手在掉頭時不會頂手腕,所以我覺得呢部636會適合我多一點。

回程時由小弟操刀交車。較認真的馬力發放約在五千轉出現,扭上八千轉時引擎的震動仍然十分輕微,我在高速公路上用六波輕嘗「舊六」的樂趣,重有大把係手再上。

不過故念佢重係新車,唔好咁樣對佢住。敏銳的掣動力,「一指神功」經已足夠收車。尾掣直情冇用過。風擋的作用一般,風噪都幾大,可能我唔肯扒太低,如果唔係應該會好D。
快彎的表現好很穩定,成架車好似食住條軌咁樣行,街車係呢方面冇得比。唸番起以前架97 ZX-7R,快彎行緊舊六七,望下個錶係唔會相信,因為太過穩定,重以為係「舊一二」慢遊緊。

引擎的熱力在高速反而會感受到。熱空氣順著兩側啡呤在我大腿下方流走。慢車時熱流向上升反而不受影響。

Eddy試騎感受:
坐姿和把手的關係適中,對本人非常合適。扭力強橫的636,日常使用不需猛質油門都足夠使用。

可能是636的油門表現太過順滑,相比起YZF-R6突如其來的衝刺感,636較友善舒適,應該更適合普羅車友使用。真係拿佢o黎開工代步都重得,用途咁廣泛,呢部車應該都會幾熱賣。

總結:

面對「ZX-636R的表現凌駕了其他600級對手」這結論,我們認為絕對正常,因為它已不是一臺600級的跑車。

自創了暫時只有它自己一個級別的ZX-636R,無疑是確保它在市場銷售的層面上,實有「盃」拿的穩勝策略。

<<規格表 <<車款簡介