20 Apr 2006 Kymco Techno GT150 本地試騎+車主報告



"棄BMW 318房車,轉騎150綿羊,我每月最少慳HK$3,500!"
 新P女 (JoJo) / 鐵騎會館資深館員
 

其實今次並不是Kymco Techno GT150的試騎報告,而是【鐵騎會館】的真人show。話說女館員「新P女」在【鐵騎會館】的「出車留言版」發出邀約留言,而開始了這個故事。新P女的「誠邀護衛員」留言一出,馬上獲得各館友的熱烈回應,令新P女要發出額滿通告,婉謝其他館友的好意。
 

有關當日護航的留言討論,請按下圖連結。





新P女在館友陪同下拿車 第一次幫綿羊入油...亂 護航車隊直指新機場 車隊有大車有細車,合照!
 
新P女 (Jo Jo)車主報告
我選擇Kymco Techno GT150,其實是受到台灣朋友的影響,當地朋友很多都選擇光陽機車,我越看越喜歡,於是我便向香港代理查詢Techno GT150何時抵港。豈料香港的代理並不知道Techno GT150是甚麼車。最後我從台灣帶了Catalogue給他們看,說了半天他們才答應幫我訂車。

一等便等了三個月,但我等到的只是舊款的10吋轆Techno 150.....台灣早已推出12吋輪圈版本,但代理說拿不到新貨。我說也沒所謂啦,最緊要有車用。因為我每天來回上班路程約56km,現在駕駛1800cc房車,每公里的油錢是$1.6,每天油費便接近$90。來回東隧要$50,泊車$40,一天開支便要$180!換了綿羊之後,每公里油費是$0.3,來回東隧$26,泊車免費,一天開支是$43。

由四個轆轉為兩個轆,我每天可以節省$137,一個月便最少可以慳$3,500以上。車速慢一點沒所謂,反正我的電單車技術也不是太好。慢慢來可以讓我有更多時間對路面狀況作出適當的反應。
 

 
其實我在台灣打理和朋友合伙開設的咖啡室業務時,也經常駕駛綿羊。台灣沒有太多150,多數是50-125的小綿羊。所以我覺得Techno 150的表現不錯。車身表現比想像中穩定,速度也比預期中快。暫時對此車都感到相當滿意。

聽台灣的朋友說,採用電噴的Techno 125比較容易壞,幸好我的150是用化油器,應該比較可靠吧!

 




    
 
細細粒beep試騎感受:
從未真真正正渣過綿羊的我,開始準備要試騎時都感到有點恐懼有點壓力,因為真的不知道應如何轉彎及煞車才是正確,只不過,連車主都有這樣勇氣的給我試騎,我應盡我所能,行出我的第一步踏上光陽機車Techno150 。嘩﹗一坐上車,即時感到車身之輕,身高只有5尺的我,坐在坐位最前端都能雙腳腳尖掂地。其實….. 有時只有雙腳腳尖掂地都係有點怕怕的,不過,由於車身輕巧的關係, 只有腳尖掂地更已十分足夠了。   好啦﹗到了戲肉,正當我準備比油開車時就出現了一個幾搞笑的問題,就係我輕輕地比油之下,部車竟然無反應,原來,我比得太少油,跟本上可以說未比油,咁部車又點識行呢﹗?﹗ 之後我再比多少少油﹗啊﹗終於聽到引擎聲了,起動時感覺自然,沒有不夠力或彈出的感覺。起步後便要立即轉過90度的彎…. 嘩﹗又開始緊張啦,真係未學行先學轉呀﹗誰不知,車身輕巧、10寸車呔卻發揮了極易轉彎的動作。




轉過彎停一停深呼吸後,好﹗比油開車﹗可能是新車的關係,開車時感到十分暢順,車速一路慢慢向上升,直至速度去到時速80公里仍然十分暢流,由於新車的關係,我地當然要手下留情,比部車 RUN IN 下啦,所以,我一直KEEP 住時速80公里的速度向前去,車子一直走動,我便慢慢的把身子往後坐,直至去到一個最舒適的姿勢。車速即便去到時速80公里,而我自己又坐到直一直,卻感覺不到太大的風阻,可能,車頭的大形茶色風鏡已幫我阻擋了。

到了要 U TURN 回起點處時,死啦﹗又要轉個細彎,係又驚又恐的情況下都要U TURN回去的,準備U TURN 前當然先收油,後落少少尾BRAKE 再落少少前BRAKE 待車子餘下約10多公里時速的速度就輕輕側一側車身及轉一轉呔,最後當然一TAKE 過完成 U TURN 動作啦,整過過程,Techno150都能帶給你平隱流暢的感覺,讓你可順利完成以上動作。
  又到直路啦,當然比油去啦,車速仍KEEP 住時速80公里向前進發,係長長的直路中,開始感到悶悶地啦,而自已又開始習始Techno150的感覺,於是呼…. HEI HEI….

新車落地,不如幫佢開下呔啦,咁我就係條大直路不停咁左UN 右UN部車車啦﹗嘩﹗又一終極感覺 ~ 輕。由於車身輕的關係,真的無需要用什麼力就可以把車左側右側好好玩。終於回到起點處,一個大轉彎就回到泊車的地方,輕輕鬆鬆就完成試車啦﹗

總結﹕
Techno150車輕,極易操控,極適合新手,這部車還要比小咇(CBR150R)易操控數十倍。有好當然有壞啦,指揮燈制等的距離比較遠,因此,對於擁有小小手的我就比較難按動各個制。還有,由於車輕的關係,回程時看見車主在青馬大橋被風吹到有點飄的感覺。

Gary試騎感受
一坐上車, 就有一種非常容易操控既感覺, 原因相信是車身重量較一般綿羊輕, 此車原裝已配有大架, 側架任君選擇, 對日常上班代步泊骨位都非常方便.好喇, 要開車喇, 一開車順扭加速, 好快就到達70km/h而且車頭非常靜,過灣時候有一種"利"既感覺, 可能是胎小的關係吧.此車在市區行走都能大派用場, 因為軸矩短既關係, zip車亦得心應手, 無懼塞車之苦(新牌就唔好成日zip車喇).




新車始終要run-in, 所以小弟都不敢嘗試極速, 但在70km/h扭上80km/h既時候依然係輕而易舉, 絕無腳軟既感覺, 相信此速度都能滿足新考電單車牌人仕既需要.在儲物方面, 坐位下能放一個full face既大頭佛, 儲物空間都非常足夠.此車要一讚的是指揮燈, 設計為輕觸式, 按一下左指揮燈就打左燈, 再按一下便取消,比不像傳統式要撥左撥右操作更輕巧.
 


Jo Jo買車後第一日騎Techno 150返工,要用50分鐘才去到公司。第二日只用了35分鐘....點解?

 


<車身細節及規格表>