12 Mar 2003 CCM R30 本地試騎

 
 

Production: Alex / Eddy
Bike:Hongkongbikes.com

 
Alex試騎感受 
新一代的中量級單缸道路越野兩用車越出越靚。由鈴木的XF650至到寶馬F650CS,產品定位都越來越趨向城市越野車。最有威脅的算是KTMDUKE 650。個人認為要玩趣味車,細路仔可以玩TW225,但大人即使唔玩R1150GS/V-strom DL1000最起碼都要揀部650單缸車先至唔會失禮。

玩厭跑車,討厭綿羊,但又唔想玩街車咁普通的話,咁呢部CCMR30就無得頂勒

因為呢部鬼馬o野無論係賣相到用料都好鬼重手。試騎呢部車重換埋喉,單缸低頻嘈到拆天,鬧市扭油絕塵而去果下零捨爽o架!
雖然係單缸車種,但震盪抑壓得幾好,唔會話震過貓王咁討厭。

操作極力子所需的力度比想像中輕,入一波二千五轉起步話行就行,轉二波過程寧靜順滑,發力轉數三千轉,常用轉數約在四至六千轉之間。

中低速拉扯力十足十,以單缸引擎本屬正常表現,但係R30的引擎牽引力又唔係好重,轉數針表現活躍,好肯走上走落咁樣幾勤力。

超大油冷的作用超卓,唔覺得熱。座高雖然有865mm,但以真正越野車的標準起碼都過900mm來說唔算太高。加上車身又輕又窄,落腳唔係問題。
在一輪摸索後,我發現R30無論係彎前彎後,快車或慢車都感到重心分佈也良好,跟車的道路跑胎咬地力優異,離地距也充足....飛街坊彎,上落行人路,過停車場真係食菜咁食,好過其他車種多多聲。

寬闊的把手帶來槓桿作用,慳力又穩定。轉向角度十分大,塞車時轉線攝車比跑車或街車更實用。但係英國版的R30速度計係以英里顯示,唔習慣的朋友好易超速都唔知。

不得不提的是R30的前後避震表現真係好鬼死正斗!長衝程吸震能力十分高,受壓和回彈的衰減力度恰到好處,新車主唔駛趕住換避震,慳番唔少。此外前制動力度十足,Brembo掣動組件當然不是浪得虛名,320mm碟配四活塞卡鉗應付137kg乾重當然游刃有餘。
總結:試車果條Kit喉太勁,原裝喉靜D會冇咁擾人。CCM R30的趣味性十分高,馬力雖然不能和跑車相比,但高質素的操控快感和專業的配套足以補償一切。

唯一美中不足的地方是車身手工可以做得更好,當然如果價錢可以再減一點就真係天下無敵喇。

希望係香港可以見到越來越多呢類靚料城市越野車的出現。

 
車身細節 返回R30首頁