10 Sept 2003 CF Moto Fashion 250 本地試騎

Production: Eddy / Dave
Bike: S & S 電單車中心

唔使講o野!係,你冇錯,你講得o岩!呢部雖然唔係Honda Fusion 250,但真係好很似!o拿,客氣說話就唔再多講,Fusion o既外型,Fusion o既經典霸氣,呢部中國製造o既春風水冷摩托Fashion 250都有!原庄Fusion冇o既呢?Fashion 250都有!
有咩?原庄Fusion跟車唔會有音響送,唔會有防盜送,更加唔會有襯色尾箱送,喂呢邊Fashion250唔止樣樣有齊, 隨車附送的音響機頭連遙控係SONY貨色,算係咁啦。個防盜重有遙控撻車功能添!哈(忍唔住笑左出來~~)太空船錶板,車尾儲物艙,死火燈前碟尾鼓,水冷引擎,豪華沙發,總之你有我有,你冇我都有!問你死未?

春風摩托是國內A級品牌,而這臺Fashion 250的傳動組件和油泵,據說是採用日本制品。水冷引擎採用二次燃燒技術,廢氣質素符合歐洲ECE標準。廠方附有簡單的規格資料:
引擎:水冷置衝程單汽缸
長闊高:2265mm x 745mm x 1355mm   
軸距:1625mm  
離地距:145mm 
車重: 169kg

Eddy試騎受:

以前分別試騎過改裝版復刻版的Fusion 250,猜想應該會找出Fusion和Fashion的分別。豈料...由坐姿、泊車手掣、龍骨入油位,櫃桶,把手盒掣都係一樣。重要可以用防盜遙控撻車,認真盞鬼!

著車起步,發現頭段表現比Fusion更順滑更柔順。當車速過了20km/h後速度開始發揮。但高轉表現和馬力輸出 似乎受到廢氣設施的鉗制,速度在90km/h附近開始放緩。

論馬力極速,Fashion250比起Fusion250仍有少許差別,但這是以新Fusion作比較。如果比起十多的車齡的舊Fusion相比,則當然仍是以全新的Fashion 250較佳。

彎向方面,起初不太習慣Fashion250龐大的車身,在轉細彎時動作慢了少少,但當習慣後反而更享受她在彎向的穩定表現。

和Fusion一樣,Fashion 250仍是以尾掣動為主,前掣動為輔。但Fashion 250的前掣動似乎更加柔弱,比Fusion更依賴尾鼓掣動。

話晒都係龍船,唔會輕快得去邊   同私家車比重差D
食菜咁食   頭段pick up幾好
膠邊荀口有參次   長軸距,重爭個大轆
快車定,過彎穩   三粒星代表稱職
同Goldwing比重差D  

n/a

抄人地個款,靚都唔關佢事
坐位太低太軟,起身有d辛苦   三粒星代表稱職
尾段力水再多d重正   老翻一定比正版平

買車時間:
整體來說,Fashion 250的表現秉承著Fusion的優點,以更便宜的售價和配套更齊備來吸引買家。品質問題?你叫春風整部CBR600RR我就唔敢買,但係Fusion畢竟有十多年歷史,應該唔係咁難學o者?(我唔知呀~~)