4 July 2003 Huasha Vini 150 本地試騎

 
 

Production: Betty / Eddy / Dave
Bike: S & S 電單車中心

  大家好,我係Betty,以前幫過幾本雜誌試過電單車及私家車,今次係第二次幫鐵騎網誌試車。 講番呢部Vini 150真係唔簡單。點解咁講呢?因為馬力和操控都令人滿意。起步和加速的表現十分優異,這可能和我輕磅有關吧。但操控度之高,實在令人讚賞。上車冇耐,己經得心應手。靜靜話俾你知,試騎時其實我係有傷在身,但完全冇受到傷勢的影響,咁你話Vini 150易唔易用先?
 
  Vini 150的座高比ET-8低,女士雙腳更易落地。前掣動的力度比鈴木UH150更強勁。卓越的動力,良好的操控,再加上低座和掣動力,我認為Vini 150的內在價值應該遠超於現時的售價!
 
  經過個多小時的相處,我認為Vini 150的出現,絕對是車友的好消息。特別係新牌朋友仍未真正清楚自己的喜愛,如果一開始花太多錢去買車,到頭來發現買錯車的話,當P牌過後換車,會發現一買一賣的差價會蝕好多。

如果係咁,何不平平地買住一部綿羊玩住先,等技術成熟,認清自己需要後先換部貴D既車呢?而且呢部Vini 150講樣唔差,新車主再拉番個靚車花先出來襯,拍埋ET-8、Vino或Joker身邊,絕對唔失禮。唸得過。

不過說話講番轉頭,HUASHA VINI 150呢個朵,我地以前都未聽過。究竟部車用落的品質如何,我地唔知亦冇前人經驗可參考。雖然車行拍心口俾兩次免費服務同埋半年不限里數保養,但究竟可靠程度係點,要你用過先知。o拿細路,呢個世界一定存有風險,但係車價平左咁多俾你,足以補償一切。