Piaggio X9 500 本地試騎

 
呀威(奧士)試騎感受:

繼二衝Runner 180後,只有呢部車能帶俾我另一個驚喜。在高速公路上,由100km/h扭上120km/h時的感覺,就好似二衝溫拿表現咁爽快。我扭到過佰三便收油,感覺大把係手,起碼可以去多20-30km/h,但始終係新車,唔好咁快炳佢住。

迫力認真好收,三碟聯動的威力唔係講笑!而且急剎時唔會話好似一般綿羊咁亂搖亂擺,表現好似街車咁穩定。

以500級數的超級綿羊來說,彎性表現仍然良好。落山急彎一D都難唔到我同埋架X-9 500,只要走到條靚線,順住隻彎片住入咪話唔盞鬼!

老Day試騎感受:
架車樣樣都好正,唯獨是離地距實在不足。轉急少少時大架好易揩地,如果是雙騎的話更加要把尾避震調硬一點。

動力好正,低扭力量一流。但始終是單缸關係,震動比較大了一點。其實X9-500已經裝有平衡軸來減低震盪。

不過強勁的加速感和誇張的掣動力,足以抵償一切。

操控的重心幾中性,不會有頭輕尾重的感覺。慢車時會感覺到車身的重量,但快車時則感到多一分實淨感,好適合跑Highway,面對橫風亂流都唔駛驚。

坐姿舒適,腳部空間充裕。把腳放後一點,墊高了的乘客腳踏剛好被我利用了,很方便發力搬身,這樣可以進一步減少車身的傾側程度,以防大架過早Touch Down。

Eddy試騎感受:
架車都幾重,但並不代表難操控。因為有充足的動力推動車身,反而對X9有一份莫名的安全感。

但係慢彎或掉頭時便不及其他綿羊般輕盈。雖然技街好的話仍可以一手掉頭,但難度會比其他綿羊為高。

避震設定偏向舒適為主,聯動迫力反應幾好,頭擔表現穩定,座位也不高,雙腳很易落地,女仔也可以舞得佢掂。女仔騎綿羊再也不是弱者了。

總結:

X9 500成功地在豪華綿羊市場中找到一個獨特的落腳點。論馬力性能絕對唔失禮,論豪華配套又勝過所有對手。

我們認為,平均的性能表現和如何提高駕駛享受,正是超級綿羊正確的發展方向。

作為都市人,X9 500能充份把我們的「起居飲食」和「生活習慣」結合起來,真係可以一車走天涯。

<<規格表 <<車身簡介