20 Sept 2002 Suzuki  Skywave 250 (2) 本地試騎

 
 

頭尾燈罩追隨「AN650」化的改動,肯定為新款Skywave 250譜上勝利之歌。

 
 

新車馬力扭力輸出不變,但最大功率出現的轉數遲了500rpm。Skywave 250是首臺250級綿羊應用電子燃油噴注系統,預計將會為業界掀起新一輪行「i」風暴。

 
 

座下55公升「豪宅雙車位送花園」的空間及上置式照明燈,歐洲綿羊要急起直追。

 
 

增添了轉數錶,讓人車溝通更方便。好有80年代家庭房車feel:)

 
  防盜設備只是沿續以往標準,可喜的是前座儲物空間借用AN650設定,就手程度有躍進式改良,沒有以往「放到落去,但係拿唔番出來」的問題。
 
 

新車的座位開關,改良為中控式開關。泊車手掣也由以往中間向下拉,改為Forza 250式的側邊向上拉,正。亦係咁多款同級綿羊最靚仔的設計。留意車底的抽風氣柵好工整,咦?唔知車底氣流會唔會影響輪胎抓地力呢?

 
 

 

規格表

試騎感受