車輛提供:車主郭先生
協力:鈴本科研、亞軒製作
文 / 攝 :David

 

GSX 1400 基本資料報導      日本各大街車面面觀

「究竟我騎唔騎得掂千四cc咁大架車呢?」你可能會咁唸。我會話,叫你舉起佢就話難o者,坐上去要腳仔到地完全冇問題。座位雖闊但近大腿位線條修窄,腳踏也不會kick住小腿,只要閣下有東方人的合理高度,790mm座高的GSX1400完全冇問題。

 
 

高把手--> 座姿挺直 = 舒服。腳踏略高 + 190/50 尾胎 = 攻彎能力不能少看。

 
 

多謝車主郭先生抽空協助                        Fanny聽到有新車影相當然火速浦頭

   
 

Fanny:「都唔係好大架o者!坐上去都唔係話紋風不動,穩唔穩陣o架?」>_<! 俾佢吹到啤啤聲.... 

 

  錶板爆錶速度為260km/h,但仍以顯示英里為主。可用轉數有八千轉(減去一千怠速),夠飽肚有突。GSX 1400和現今所有新款行「i」的電單車一樣,一擰匙兩支指針會繞場一圈先,俾少少時間等電油泵做準備。液晶燃油計得五格顯示,只能當係一個參考。
  座位坑紋雖然不美觀,但能減低在強大扭力和掣動力之下,把你pat pat野蠻地移位的程度。 
  10.8公升的座下空間驟眼睇好似好大,但因深度不足,不及ZRX1100/1200般實用。
 

  次世代SACS專利油冷設計,更有埋風扇在散熱柵背後!

12V60/55W Halogen
頭燈光度十分足夠

加碼尾泥擋
超闊面積

 
  調較雙筒尾避震,除了預載需用工具外,
回彈及受壓都可徒手調較,夠晒方便。
雖然兩邊雙扶手較美觀
但似終是單扶手較實用
 

GSX 1400為首臺風油冷引擎配置電子燃油噴注系統的電單車。

和GSX-R1000一樣,GSX 1400設有SDTV(Suzuki Dual Throttle Valve) 來改善行「i」的過敏情況,也有自動怠速系統,從此向風choke說拜拜。

 
 

齊料又粗壯的前叉有齊受壓、回彈及預載12級調較,如果好似尾避震咁可以唔駛用工具都可徒手調較便更好。

 

 


呢張貼紙唔係原廠設計
係郭車主特登訂做
其他新車主拿車個陣
唔好問鈴木科研
點解你架車冇呢呢張貼紙

 


日本各大街車面面觀

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載