03 Apr 2002 Suzuki Burgman UH150  本地試騎

 
 

車輛提供:鈴木科研 2390 0345

  Burgman UH150身負的四衝水冷152.2cc SOHC四氣閥單汽缸引擎,是鈴木為UH150而新開發的作品。為了應付城市的交通環境,引擎的進氣和排氣系都經過悉心設計,配合偏高的減速比,Burgman UH150便是一臺著重廣闊扭力輸出的都市豪華綿羊。據代理所提供的資料,UH150最大馬力有15ps,扭力有2.5kg-m,屬於同級的佼佼者。

外型方面,「靚到痺」係我地對Burgman UH150上下其手完之後的評語。當拍埋同系大佬Burgman 400度,即刻成個身位咁標出來搶鏡個隻。我地睇下佢點樣「搶」法:

  三圈式電鍍框亮晶晶錶板,完全冇其他綿羊可以有咁靚o既表達能力。

水溫、燃油、時鐘、里程計及各項警示燈方便易讀。

  呢盞頭燈十足十GSX-R系列的車頭燈咁款,係爭兩個Ram-Air窿o者。特登分兩個角度比你睇下。Maxster 150頭燈似YZF-R1?Burgman UH150夠似GSX-R1000啦!
 
  o拿,鯨吞天下o既座底空間現身o勒!要成功放入兩頂大頭佛,秘訣在於「先後」的次序。請留意兩邊車身左和右的邊位是不對稱的,第一頂頭盔要先放在左邊(圖上),然後才放第二頂頭盔在右邊(圖下),便可成功放入Full-size頭盔兩頂。重有好多好多虛位剩!可以再放車套和手套等雜物。
 

行李艙照明燈設在後方(留意光影位置)


車邊凸位(上)  車邊凹位(下)   

   

迫力手掣同級罕現

 

磁力開關防爆匙蓋

 

歐版關係沒有死火燈

 
   

車頭櫃桶空間十足

地臺中間收窄方便落腳
乘客腳踏面積驕人
原廠靚仔尾架只需$600
 
   

雙筒尾避震五級預載調較

座位線條硬朗簡約 歐版150羊少見地冇腳撻
 
   

前後掣動都是採用220mm剎車碟配兩活塞卡鉗

 

尾燈造型小惡

 
  為了保護環境,UH150的汽缸頂設有PAIR脈沖式鮮風注入系統,排氣管也備有催化器來減少有害毒氣,成效符合歐盟EURO-2標準。
 


Skywave AN250 Type S


試騎感受