03 Apr 2002 Suzuki Burgman UH150  本地試騎

 
  一般250以上大羊,車身呎碼龐大,靚車泊街位時真係驚驚地。但傳統150細綿羊的駕駛空間又過於迫夾。尤其是當載客時空間更見擠迫。Burgman UH150的車身size便剛好在兩者之間。體形比肥羊小,但乘坐空間卻能與之媲美。我們認為Burgman UH150的呎吋屬於折衷的城市代步方案。
  老Day試騎感受:

廠方資料強調UH150的波牙比例極適合城市使用。當我抱著懷疑的心情開油時,便知道鈴木電單車唔會講大話。

扭三份一油門起步,起初一切正常,但約一秒後車身開始猛然向前衝,第一次真係有少少「失控」的感覺。因為從來冇預計過150有呢種拉扯力。

  呢陣力維持約兩秒後,動力開始回復正常,猜想是自動跳上「高波」所以拉扯力減弱。如果係珠仔方面下一番苦功調較,減慢轉高波的時間,效果會更好玩。
  UH150完全沒有受到體型比傳統小羊龐大的因素所影響,0-60km/h的加速力我完全收貨。當然要番手油再上便要俾少少時間,這是150綿羊正常的表現。

除了起步和加速的表現正斗外,駕駛空間和大羊冇分別。座墊舒適,腳踏空間多,任我擺前或擺後。

掣動力良好,懸掛表現開頭以為偏硬,行多兩個圈原來表現剛剛好。死o勒,搵唔到o野彈添,點算?

 
 

(唔知係Eddy食錯o野定係架車同佢好夾,只見佢一上車後就片來片去,唔肯落車。睇下佢講D乜?)

  Eddy試騎感受:

以一部150cc 的綿羊來講,它的扭力十分充足。在低轉起步,可以很有信心俾油加速。唔駛擔心它冇力在燈位同人爭入第一隻彎。

但當車速有70-80km/h時力度便開始減弱趨向穩定。要再上便要等下啦。

彎向表現十分穩定,所以我好放心咁片下低D,片下又低D。

  外型方面,頭燈十分似大R,真係要問句你係咪「大R綿羊版」,所以D扭力咁勁呢!坐姿十分舒服,長途行駛都好正,安全感有250級的感覺。後鏡視野清晰,車身又唔係太大,攝車都好方便,冇其他大羊咁大架阻定。
  凳底可以放兩頂大頭佛,所以車主可以長期放住一頂spare頭盔備用,以防突然「有o野食」的狀況出現時踢晒腳。

出外做o野或郊遊玩樂都好正。同條女去街都可以兩手fing fing唔使拿頭盔,又唔使強制式馬上裝尾箱,方便就手冇o野講!

UH150有接近250羊的起步表現,又有大綿的空間享受,但價錢及耗油量卻係150級負擔,$29,800簡直係超值。

 
  買車!買車!
原廠尾架賣六舊水,好處係原裝位冇需改裝,而且尾架唔會突出車尾好多破壞線條美感,車主出車時應該跟車裝埋唔使煩。講漏一樣o野:UH150的風擋作用良好,震盪也不大。不過150綿羊的極速高極有限,是否真的需要咁大塊風擋呢?短擋會唔會重靚D呢?
 




車輛提供:鈴木科研 2390 0345
售價:HK$ 30,800.

Suzuki Burgman UH150 規格表

引擎形式

四衝水冷SOHC 單汽缸

缸徑 x 衝程

62.0 mm x 50.4 mm

總排氣量 / 壓縮比

152.2 cc / 11.1: 1

傳動系統

無段自動變速皮帶傳動

燃油供應

CVK 24mm化油器

前傾角( R) / 拖曳距(T)

26.7°/ 93mm

輪胎()

110/90 - 12

輪胎()

130/70 - 12

前後掣動系統

220mm剎車碟2活塞對向卡鉗

x x

2085 x 720 x 1325mm

軸距

1450mm

最低離地距 127mm

座高

705mm

乾重 / 油缸容量

待查 / 10公升

馬力及扭力 15ps / 2.5kg-m

Burgman UH150 車身簡介

Skywave AN250 Type S