10 July 2002 蒙嘉慧 & Yamaha Teo's XN150 本地試騎

 

Bike: Yamaha 萬里達車行有限公司 2576 3079
Model: YoYo
Production: Eddy

Yamaha歐版綿羊Teo's  150終於抵港啦。採用四衝水冷單汽缸引擎,前後12吋大輪框配相同呎吋的120/70-12輪胎和頭碟尾鼓掣動,揉合運動與實用兩家的優點。

我們覺得頭燈設計有別於常見的綿羊外貌,是Teo's 別樹一格的最大賣點,難怪總代理萬里達車行對此車十分重視,特意請來影視名人蒙嘉慧小姐,來為大家感受一下新車的各項優點。

如果不是早前看過Jeff報導過YoYo考電單車牌的故事,小弟真沒想到斯文大方,平時以Audi房車出入的蒙嘉慧(YoYo),原來十分熱愛電單車,更認定電單車為理想的代步工具。

YoYo一向是小弟暗戀多年的偶像,今次終於透過萬里達車行慈哥的安排下能成功「參見」到偶像真身,鼻孔噴血之餘,要向慈哥講聲多謝。(終於見到YoYo 啦!:p)

以十二成功力勉強穩住心神,先看一看Teo's 150的車身細節:

歐洲特色車頭雙燈 銀黑兩色 後鏡 777mm 的坐高

掣盒佈局冇特別,但清晰易睇

平地台 空間充足

Brembo 頭迫力 摺合式金屬腳踏可節省車身闊度
美觀排氣喉
座下空間不算多 特色尾燈及手抽
單筒尾避震及鼓剎
為o左多謝YoYo在百忙中抽空為大家示範今次試騎,萬里達特意送出一頂頭盔予YoYo留念。YoYo接過頭盔後第一時間以馴熟的手勢戴上,証明我騎老電係掂o既!
當準備工夫做妥後,雀躍的YoYo有如小女孩般馬上發動引擎要一嘗老綿之樂。喂喂喂!!!(叫都叫唔住呀)你學棍波車個播,綿羊你騎過未o架?識唔識得用D掣o架?

太遲了,眾人望著YoYo揚長而去失笑之餘,YoYo又掉頭把Teo's 150駛番轉頭一邊開車一邊大聲問人:"左手手掣係咪迫力呀!?" 

嘩!聽住....綿羊右牛角掌管前輪掣動,左牛角管後輪掣動.....大家快閃開呀。:p

YoYo試騎感受:
Part 1- 上車前的心理狀態

開頭見到呢部Yamaha Teo's XN150的時候真係有D擔心,因為覺得都幾大架。

由學車至今,咁大個女都未曾有機會親身駕駛自動綿羊,但係難得今次有機會一試,當然要硬著頭皮,唔好衰俾人睇

YoYo試騎時一味係咁笑,搞到我都係咁笑...而家寫稿都重笑緊呀陰公。

YoYo試騎感受:
Part 2- 棍波轉自動波的調整期

開始時有少許不習慣,因為隻左腳唔需要轉波,得閒得滯。

兜o左幾個圈後,慢慢習慣了,清楚感受到Teo's 150的坐姿比起街車舒服。好正,上落又方便,平地臺放腳位空間充足,停車落腳又方便,避震過凹凸位時不太硬又不太軟.....下刪五百字感嘆讚美的說話。

起步時那種順暢感覺,令我上身不會過份地向後傾。收車時都可以好舒服地收車。騎上車只是一陣子,我已經建立無上信心,所以後來咪越抯越快囉。
買車時間!

Eddy:有冇興趣帶佢()番屋企呀?

YoYo:當然有啦(真o既?)估唔到Teo's 150係一部好舒適的綿羊,真係方便我都市代步之用。後鏡好靚,可唔可以裝落我部私家車度?又舒適又方便,大架又易操作,好方便我平時去坑口買雪糕食....呀,不過要轉色,襯返個頭盔先得

(貪靚的YoYo,好似你巳有三個頭盔喎,乜都襯啦!:p)

下次有新車試,記得call 我啦! 趕時間去買雪糕食,走先啦 Bye Bye!
(嗚~~點解唔帶埋我去.....)



售價:HK$24,900

Yamaha TEO's 150 規格表

引擎形式

四衝水冷SOHC單汽缸

缸徑 x 衝程

53.7 mm x 54.8 mm

壓縮比

11.0 : 1

總排氣量

152 cc

最高馬力

13ps/8,250rpm 

最大扭力

1.20kg-m / 6,000rpm 

車架形式

鋼管車架

傳動系統

自動變速、皮帶傳動

燃油供應

TK5DS 化油器

前懸掛系統

套管油壓前叉 90mm行程

後懸掛系統

單筒油壓避震 80mm行程

輪胎()

120/70-12

輪胎()

120/70-12

前掣動系統

220mm剎車碟 

後掣動系統

130mm機械鼓剎

x x

1865 x 740 x 1096mm

軸距

1315mm

最低離地距 105mm

座高

777mm

乾重

113kg

油缸容量

10公升