5 Aug 2005 加速減速0-160-0大測試 - 趣味花邊

英國Autocar雜誌最近舉辦了一個汽車性能的終極測試「0-100-0」,測試汽車由靜止狀態加速至時速161公里然後馬上減速至完全停止所需時間是多少。是項測試更能徹底考驗車輛的重心分佈,引擎輸出和制動表現。

參賽車輛當然非得閒之輩,馬力超過300bhp的大有人在。以香港人比較熟悉的保時捷911 Carrera S,只是以總時間15.39秒嚴重屈居第十三名,可見對手實在強橫。

咁關電單車咩事?當然關,因為勇奪冠軍果部車,都要輸俾2005 Suzuki GSX-R1000 K5.....


勇奪全球最快 0-100-0比賽的車種,是「只有」300bhp的Ariel Atom Supercharged。別看它成部玩具咁款,Ariel Atom是百份百道路合法使用的車種,不過全部採用賽車化設計,為車主在馬路上提供最迫真的賽車操控感受和表現。 不過講開又講,點解Ariel Atom Supercharged300bhp馬力可以勝過Ford GT的550bhp呢?
 
550bhp的喪車都唔係佢對手的其中一個原因,是Ariel Atom Supercharged的乾重只有506kg,輕過任何K-Car!超輕量化的車身,在0-96km/h的加速表現,竟然比GSX-R1000 K5更快!唔係嘛!?K5都要輸俾佢?真係喎,下圖記錄各車的表現:K5的0-96km/h需要3.18秒,Ariel Atom Supercharged則快0.03秒,「只需」3.15秒。重要係原庄出廠設定喎。愁....

不過咁,綜合表現仍以GSX-R1000 K5勝出一個馬鼻。K5取勝關鍵在96km/h - 161km/h呢段區域中瘋狂加速。在96km/h 玩rolling start,K5只需2.45秒便能把速度提升至161km/h!其他對手完全冇運行果隻。但講收車的速度,K5則不及Ariel Atom Supercharged咁快,只需3.8秒便可以在161km/h的狀態完全制停,而K5則要4.93秒先收得停部車(其實煞車距離都要幾長,所以大家在馬路上,真係唔好開咁快)


Suzuki的K5在0-100-0測試中勉強勝出,打敗所有超級跑車。但如果放落場跑,K5和Ariel Atom Supercharged又會鹿死誰手呢?老編猜測,K5將會食塵....唔計46過彎快過26之外,淨睇Ariel Atom 收車速度和反應時間都快過K5,每一次入彎,Ariel Atom都可以遲收過K5好多,過彎速度又較K5高,即使K5在出彎和直路上有較佳表現,除非唔使再轉彎,否則恐怕未能佔到Ariel Atom Supercharged太多甜頭....重有...要推K5到極限,車手技術要相當高,但駕駛Ariel Atom Supercharged分分鐘一條盲H豬炳都舞得佢掂。而Ariel Atom Supercharged在英國的售價「只是」三萬五英鎊,只為港幣五十多萬元,平過好多歐洲跑車多多聲。分分鐘二手M3都貴過佢!

咁點算呀?電單車重有「訂」企o既?好在Ariel Atom Supercharged極速只得245km/h,K5重有50km/h係手。同埋K5車主o既荷包可以慳番四十幾萬,o羅。