電單車女學員實例參考 個案3 - 趣味花邊

 
 

Production: June / Eddy

  之前兩集電單車女學員的個案介紹,由Christine準備考牌,到Amy考完牌再報讀鐵騎路路通課程,分別代表著學員要面對的不同階段。那麼第三階段又是什麼呢?

第三階段希望大家不用嘗試:那便是考完牌掛P後犯例,被判停牌需要重考。第三集的電單車女學員個案參考,找來了喪失了P牌資格,現在需要重新掛上學牌重考的June,和大家談談被釘牌重考的應對辦法。

 

 

被取消P牌資格,需要停牌重考的June Tsang

  June:
在P牌期間我已換了三部車,想不到因為一次嚴重超速,被法官取消了我的暫準駕駛執照:(  好不容易捱過停牌期,當然快快手再重考拿牌。

由於之前已在香港駕駛學院學過車,基本技術早已掌握,所以冇唸住再報駕院。反而在鐵騎網誌中看到有關貴記電單車考牌的服務介紹,覺得貴記學車時間自由彈性高,便決定搵佢地幫手。

   
  由於我在髮型屋工作,工作時間較被動,根本唔知幾時會得閒,好難話預早book堂。而家我一行得開,馬上打個電話俾貴記就搞掂,好方便!

講番貴記D電單車,比起學院車更輕盈更易操控。雖然個樣舊舊地冇學院車睇上去咁新淨,但機件和性能都十分良好。師父重傳授左打八字的秘訣俾我地,就係大脾在轉彎時唔好夾得太緊。果然好使!

幾日前終於輪到我考牌,點知撞正暴雨被迫取消。貴記幫我約到下個月再考,排期都算快,希望果日好天啦!

 
 
  我要搵貴記!
貴記你係邊?