05 Dec 2004 電單車女郎攝影比賽  - 趣味花邊

Recorded by : Loretta/Teddy

活躍於本地影會活動的Vivaphoto在十二月五日舉辦了週年誌慶攝影比賽,集結靚女、靚車、抽獎、BBQ和攝影比賽於一身。

家下d年輕人真幸福,俾少少報名費就可以影餐飽。一個唔覺意抽中獎又拿到靚女電話日後再約私影的話,就真係乜都賺晒番來。

難為主辦單位出錢又出力,據主辦人之一Benny表示,今次搞活動勞心勞力,搵贊助搵禮物自己重要貼錢都肯做,目的只係為喜愛攝影的人做點事,看見他和拍擋們甘願為理想而付出一切,真係冇佢辦法。

Benny目前仍未有電單車駕駛執照,但自小已很喜歡電單車,所以見到咁多電單車實在難掩心中欣喜。可惜成副身家擺晒落相機器材到,暫時對電單車有心無力咁話...

鐵騎網誌當然知道閣下click入o黎唔係想睇Benny,明o既明o既....

老編當日冇去到現場,睇完同事影番來的相後有一感想:行走江湖,相機同埋電單車呢d道具真係唔可以少....