在電單車新閒組上,有好多初初對電單車感到興趣的朋友,經常發問一些基本問題。很多高手已經答到厭,不想再作答。 有見及此,鐵騎網誌會揀選一些有通用參考價值的問題,在新聞組內作答完後移至這裡保存,讓後來的人參考。

歡迎各方高手電郵至tips@ibike.com.hk作出補充 iBIKE不足之處。


問:

賣車問題,私人讓車有乜手續??
先假定架車冇上會,牌薄由始至終都係跟身o既。

賣車不外乎兩大課題:收錢、甩身。


收錢當然指你在雙方約定的時限內,依照事前議定之付款方式收足車價。例如講好今日俾錢,就唔好拖D尾數第日俾,話明俾cash或櫃員機過戶,唔好突然間整張私人票要你收。

甩身是指法律責任,就算收o左錢,過戶手續一日未搞清楚,抄牌快相甚至撞死人,車主都可能會上身。唔好懶到淨係係張過戶紙上簽o左名就算,由得新車主幾時去過戶都唔知。

還要確定新車主已經出o左臨時保單,運輸署先俾過戶。如果舊車主真係唔得閒去過戶,要肯定牌薄上已經簽0左名。費時臨時迫個準車主「冒簽」。


所以買賣雙方事前要議定每個程序,作好協議。個人經驗,私人買賣好講雙方投契程度,有無一見如故。如果信唔過對方,通常我都不作考慮。所以唔係淨係睇車,還要睇埋個人。可能我太主觀,對人唔對事啦 :)

如果架車有上會,牌薄會由財務公司保存。車主需要在賣車前,通知財務公司。例如先補錢贖車,拿番牌薄先賣車。如果冇錢贖車,咁就要新車主肯續供,或者準車主把車款直接付予財務公司。由於牽涉到財務公司有額外行政工作,徵收手續費不足為奇。

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載