在電單車新閒組上,有好多初初對電單車感到興趣的朋友,經常發問一些基本問題。很多高手已經答到厭,不想再作答。 有見及此,鐵騎網誌會揀選一些有通用參考價值的問題,在新聞組內作答完後移至這裡保存,讓後來的人參考。

歡迎各方高手電郵至tips@ibike.com.hk作出補充 iBIKE不足之處。


問:

考牌時斜路打八字的技巧
考牌打八字,除了油門運用外,線位亦十分重要。話明打八字,千祈唔好打「Z」型,咁樣彎位會好急,同埋車速不平均。 要真係打個「8」字出來,就要拿盡橋面闊度,個八字亦要打得肥一點和短一點。咁樣油門幾乎係定住唔駛點改,車速又快又平均。 千祈唔好打個又長又窄的八字。咁樣難度就會增加,車速改變較大之餘,轉彎角度亦較急。
 

 

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載