10 May 2005 油缸凹痕可補救 - 知識技術

資技術提供: 恆迅摩托車服務

油缸被撞凹,可以話係冇可避免的事情。即使你好叻永遠唔會跌車,但泊車一樣有機會俾人撞凹油缸。

好多時因為凹位唔係太大,唔值得俾一大舊錢去修理及翻噴成個油缸,便只有無奈地忍受自己架車身上有一忽凹左。平時用車都OK,但到賣車時,油缸凹左便成為買家壓價的好籍口。

咁樣凹o左少少可以點樣?最近恆迅便引入一套專業的車身修補器,為各位解決問題。

這套Wruth車身專用修補工具,可以令凹位車身立即變回原來模樣,簡單快捷,而且無需噴油,慳錢之餘又可留原庄油,簡直係快捷方便 的恩物!


點救?即check:

1)首先將油缸表面清潔好,然後用一隻特別的高溫膠,將一粒類似吸盤鉤的膠粒貼上油缸凹陷的中心點

2)待膠貼穩固後,使用專用抽泵工具,把油缸的凹位抽復原位

3)油缸回復原狀後,用熱風鎗吹吸盤鉤令膠貼與油缸分離,再塗上專用清潔劑除去殘留在油缸上的膠質,跟
   手再打上車臘拋光,登時靚仔晒!

得o左!只須三十分鐘時間,立即由凹變回平滑。冇須噴油,省錢省時間,簡直係新o既一樣。

油缸凹痕面積比較大?唔使擔心,一樣救得番!睇下以下油缸就知。

重複上述工序,凹位即係消失,o得左!

油缸有大小凹痕?唔使唸,請立即致電恆迅 2386 2311查詢。收費只係HK$200起!