冇大架都一樣可以輕鬆為車鍊進行保養?
只要有迷你起車架!

Production: Sunny / Jerry / Loretta
產品
查詢 富力電單車行
16 Sept 2020
 

兩款迷你起車架設計各有特色,點揀好?
HKD$328 - $490 適合大部份車種使用。

注意起車前要扣實頭迫力!
因起車時尾輪離地,頭輪如果沒有扣實,車身有可能在積起時左右擺擔,如果向前溜動,側架會收起,導至跌車!


Daytona 起車架適合街車大車,度好適合位置可慢慢積上去。重車或新手可揀左方的Daytona迷你起車架,操作慢,夠穩陣。


Unit 起車架適合細車用,度啱位一積上去就得,方便快捷。細車或老手可揀右方的Unit迷你起車架,操作夠快手。


Daytona 起車架
示範車種:Yamaha MT07

Daytona 起車架
示範車種:Honda CB1300


首先介紹 Daytona 起車架,可上下調教, 最好用工具擰實螺絲後,調較適合高度再慢慢擰上去。


如果車身太重,可以用大螺絲批積上去,這樣尾轆就可以轉動完成後慢慢反方向擰番落嚟就可以取走起車架了。



UNIT起車架
示範車種:Yamaha MT07


Unit 起車架比較方便,將螺絲絲母位調較適合高度,一下就可以積起。但如果調得太高便會升唔起。


調較適合高度後較啱適合位置,檢查是否已托實車身尾轆架,用右手傍實車身,左手按手柄按落去便可轉動尾轆。



使用貼士:
小心尖形的韆鞦架


無論選用那一款起車架,托位最好盡量托番方型的韆鞦架。


韆鞦架近尾位置是尖形不是方型,就會企得唔穩或者要很用力才積得起。


更多實用文章