炒車報告

  駕駛車款:            Honda @150
意外種類:            車輛碰撞
車主:              Wheel勤時

事發經過:

由學校渣車出發會朋友,係露輝路keep住四十幾五十公里落斜,呢條路係上山,一條線上一條線落。到一個唔太急既右彎位順住落,對頭線有架雙層巴士,唔緊要!照行!點知後面失驚無神有架專線小巴cut線爬架巴士頭(即係cut對頭線爬頭,仲要cut入我行緊條線!)掂!即刻dup brake dup到響哂呔。架小巴見到我之後都冇減慢,仲要閃我高燈,好似我應該讓開俾佢過咁,結果係距離太短既情況下都係dup唔停,諗住夾硬扭左避開,結果連人帶車剷低,車底剷左埋架小巴個右面頭轆度。

人命財物傷亡損毀:
小巴就當然冇事啦!我既話:人就好好彩冇穿冇爛,係咬損口唇姐。車就慘囉!chk番成條龍骨歪哂,上得total loss單,搬番起架車既時候見到個尾轆向右面拗左出去,同埋漏緊電油。

當時感受:
第一件事諗既係:死!遲硬到!之後諗個死PK小巴,係個盲灣俾架巴士遮住都爬頭,快得果幾秒趕住去投胎我唔阻你,但係唔該唔好累我。第三諗到架車02年8月先出,咁快炒到total loss,仲要繼續供落去,雖然話claim對方保險,都唔知幾時有,經濟壓力都幾大。

事後影響:
一月頭發生到宜家為止,都唔係好敢訓灣,一心驚住會好似撞車果時咁剷低。法律程序上有朋友幫我搞,同埋幫我跟單case既亞sir(唔方便出名啦,係咪?)都好好人。但係衰在當時冇阻止條PK小巴司機駛開架車,搞到個調查程序長左。

肇事原因及教訓啟示:
自己小心啦。但係都未必有用,你小心時人地都唔會同你小心,快得果幾秒鐘都要夾硬來。有時惟有講句「防不勝防」啦。
 

鐵騎快語:
聽你咁講,個小巴司機的確係賤精。你的遭遇亦算係不幸之中的大幸。以後開車時,不妨留意下路面的闊度,好多時同一條行車線上,都可以勉強容納到一部車同埋一部電單車並排行駛。只要心裡知道重有位剩,下次不幸再俾車迫時,知道路邊其實重有少量空位的話,便能沉著應對。配合緊急掣動,能成功逃脫的機會便大大增加!
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!