炒車報告

 
駕駛車款:            Habana 125 Custom
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              中華白海豚
 
事發經過:
日日都會行呢條路番工,一條大直路靠晒左轉上左灣上橋,可能今日太趕,車速比平時快轉上去,部車訓得太低high左大架,再飛起派落右面離開左我兩三米。由訓得太低至整部車派低都只係兩三秒o既事,太快喇!腦裡面一片空白。望住部車飛到老遠心裡面只係講左句:「我部車呀!」

人命財物傷亡損毀:
派車後,即時望後睇有冇車跟,好彩即時冇,之後有o既我都打手勢叫佢地行開o的。撞正晨運時間,附近公園o的司奶阿伯出晒黎問我駛唔駛幫手,佢地夾手夾腳幫我扶番起部車,又遞紙巾又幫我印血,我想渣番部車去附近排骨位又捉住我唔好。之後都有好多人服侍,包括三個救護員、一個警察幫我吹波波、一個警察幫我睇住部車、一個拖車司機、醫院一個警察幫我安排睇急証、一個警察攞資料、一個醫生、一個護士幫我洗傷口。

當時感受:
擦傷左右手肘、雙手多個部位輕微擦傷、左面波蘿蓋擦傷得最嚴重。車身右面多處花左、右面到後鏡斷左、左面亦有小部份位置花左,但好彩未有發現內傷。

事後影響:
之後每逢轉左灣都好有陰影,唔敢快,開得好慢去上左灣。尋日發生,所以傷口仲痛梗,每日要去洗傷口。家人冇反對我繼續抯車,但佢地比以前擔心左同叫我要更加小心。學車時都炒過啦!所以今次唔係第一次,我會繼續抯而唔會因為今次就驚左,因為真係鍾意抯車丫嘛!^_^

肇事原因及教訓啟示:
轉灣一定要收慢;趕時間番工都唔好咁急,因為可能後果會好嚴重,令願遲到好過因心急而發生預料唔到o既意外;越熟o既路要越小心。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!