炒車報告

 
駕駛車款:            人力自行車
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              MT
ContactNo:       man_tat@cuhk.edu.hk
首先,希望大家唔好話我混吉,炒單車都寫一餐;我都係想同大家分享,愈熟悉愈唔緊張的路段,就愈易出事。
事發經過:
零三年二月廿四日,早上八時,陰天有霧,濕度80-90%
意外在明星海星舫(前敦煌畫舫)過橋後有一個五十米左彎落斜,彎後右轉入安景街休憩公園(城門河畔)單車徑時發生
在落左彎時,沒有減速,在彎尾右轉入單車徑時滑鈦;當時速度,相對單車來說,不是低速,至少我相信自己駕電單車或汽車過那彎時會用更低速

人命財物傷亡損毀:
滑鈦後,只知道自己已在地上,即時痛感不大,只見鈦桿180度反轉,沒有損壞,及听見一位長者在教導孫兒騎單車要注意安全......
我即騎單車離開現場,意外地點200米後再停下(為了遠離長者教訓之地...)檢查身体,發現左手肘,右膝,及雙掌擦傷,左手拇指有脫位現象
之後把單車安放學校後,往急症室求診;咨詢骨科後,左手打了五天石膏。
五天拆石膏後,沒有好轉,第二天即入手術室作韌帶縫合。我的傷患是Gamekeeper's Thumb, rupture ulnar collateral ligament. 到現在,拇指仍然活動困難,需要職業治療。

當時感受:
在意外第一現場,長者伯伯沒有即時上前幫忙,而在路旁指指點點,實在victim blaming,缺乏同理心
意外後,我一個月不能上班,加上我的工作,需要靈活的手部運動,實在有點兒憂慮
第一次訓在手術台上,第一次局部麻醉,感覺幾新鮮~~~~
醫生一刀割落去,真係唔痛架喎~~~~(o個時我係同醫生傾緊計!!!)

事後影響:
小弟考到電單車牌約半年,一直都猶豫應否駕電單車;現在就好像是神給我的指示:"都係唔好啦!"
出事後,很多事都想自己做翻,唔想人地幫......可能我平日係照顧人地,唔係俾人照顧的人。但都好多謝各醫護人員,同埋幫我開過門,洗過傷口的同學。
(突然諗到)各位在照顧老人家(唔係話我自己)時,或者都會發現他們當中都有些會不太想人幫;佢地會怕麻煩到人,同埋覺得自己角色係照顧人,唔係調轉俾人照顧;請大家都俾d耐性。

肇事原因及教訓啟示:
那個彎,之所以會咁高速咁過,實在係因為自以為對那個彎熟悉......加上落斜關係,速度能夠保持,可以訓下彎......個感覺真係一流(而家梗知死啦!)駕駛單車,加上對那彎位熟悉,漸漸對其警覺性降低,變得掉以輕心;就是忽略了那個大霧的早上,路面不是有水,但仍是很重濕氣;這個在滑鈦後,才回想出門前看過的天氣報告:濕度80-90%,有霧!另外,單車鈦,我想其設計都唔係俾我咁樣"訓",加上鈦氣太強,我想都是一個原因。以後,都係唔敢咁樣玩啦,轉彎一定會減速,唔係連命都冇!另外,無論對路段幾熟都好,都唔可以掉以輕心。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!