炒車報告

 

駕駛車款:            Suzuki Skywave Type S
製造年份:            請選擇一項
意外種類:            車輛碰撞
車主:                    輝

事發經過:

在大帽山郊野公園扶輪燒烤場俾架唔知有冇牌的人溜後撞正

人命財物傷亡損毀:
自己無受傷,因為我已經停定左,但係佢就無端端溜後。我架車前沙板微花。私家車車尾防撞爛晒。

當時感受:
佢不停溜後,我都係咁後退,但係佢速度溜得太快,我都退唔切。於是lock 實架車等佢撞埋黎,心諗撞埋黎架車實太修都得la,點知奇蹟地只係多左少少花(其實真係好微,唔多覺果隻),咁但係佢唔啱,點都要負番d 責任既,所以我都要求佢賠償黎同架車補妝。事後諗番我當時「凍」直架車的做法係啱架,因為我條軚唔多唔少都可以瀉去唔少力,加上如果我繼續溜後的話或者扭軚的話,可能架車會傷得好重。

事後影響:
陰影就冇乜,但係好彩今次私家車車身低個太可以頂得住,如果係大車溜後的話我都唔知點算,所以斜路停車唔好跟車太貼,尤其是大車。

肇事原因及教訓啟示:
肇事原因直係可以講自己唔好彩,為何偏偏選中我,但係我亦會從今次的意外而對駕駛時更加小心,盡量減低自己的犯錯機會。
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!