炒車報告

  駕駛車款:            px200 p牌
製造年份:            請選擇一項
意外種類:            自己炒低
車主:              arme

事發經過:

發生在十前日,早上10:30,&#25592;車去對面海開工,在九龍未入紅隧鬼死咁曬,一出隧道就落雨,跟住我在天樂里的電車線上,正想cut線,(因行電車路很不習慣,好像車胎會卡入路軌般,好無安全感<<我想借問應怎樣&#25592;才好>>),當時大概30km/h\,出線時只輕輕殺後brake,之後後胎打滑,然後便跌落地下.

人命財物傷亡損毀:
好在當時地面濕,不記得自己點樣落地,只記得自己像守門員救單刀波咁,'線'住咁出o黎,不過pet pet緊貼地下,架老電仲同我一齊平排'飄移'左5米到.之後向後望有冇車殺到,好在d私家車停定晒!!跟住推車返路邊,睇下手手腳腳,好在都冇事!!之後就攤唔著車,&#25274;了火咀,用腳攤得著...但用電攤不著,不知什麼原因?!?!
車頭燈塊玻璃爛左,整返成為$70.

當時感受:
跌車時腦海片空白,拎起架車時覺得好瘀!!

事後影響:
不知道怎樣應付電車路軌...對電車路軌產生恐懼~~~

肇事原因及教訓啟示:
落雨天一定要...小心,小心,小心..
路面濕滑一定要...注意,注意,注意..

鐵騎快語:
你個人係地面跣左成五米(即係十幾呎)都冇磨薑咁勁?跌車總成本只係HK$70?正。
應付電車軌其實冇秘技,請參閱以往報導: 

http://www.ibike.com.hk/03_knowledges/roadsafty/03_hksm.htm
 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!