炒車報告

 
駕駛車款:            學院車
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              小桃

事發經過:

係斜路8字轉彎時踏腳制太實,連人帶車跌車(第一次連人帶車跌),即係攝番個人出黎先,心諗好彩有護架唧,一想起身發現隻腳膝頭痛到痺左行唔到,亞sir即係過來扶我,幫我抬番好架車,帶我去貼膠布同埋一路安慰我。

人命財物傷亡損毀:
個心好怯同隻腳痛到痺哂,成個幾星期先散哂d瘀血,好彩無疤痕留低。媽咪見到好心痛同埋阿爸勁哦。

當時感受:
覺得自己勁渣,同埋覺得shatin學院d導師好有耐性,對住個咁鈍既學生仲咁好聲氣同咁有耐性。

事後影響:
家下見到條斜路都驚,好大心理壓力唔敢打斜路8字,仲越學越差,,唔知點考路試。不過諗番自己第一日學車同而家已經好左好多,點都要學到先得。家族中已經中三男一女楂緊電單車,所以反對聲音唔算大,不過阿爸就好唔中意我學,覺得好危險,但係我希望我學好d楂俾佢睇其實唔係想像中咁危險。

肇事原因及教訓啟示:
發現斜路8字唔係望到人地咁簡單,家下仲未領悟到點打(希望主編可以仔細指教下)。
 
鐵騎快語:
每次練習時,先係平路打幾個八字先,用熟部車的油門和迫力後,跟住先去斜路練習。打八字最緊要係用視線帶領入彎出彎,個心唔好唸住會跌,咁樣動作自然會流暢。
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!