炒車報告

  駕駛車款: pizza hut px200仔
製造年份: 不適用
意外種類: 自己炒低
車主: jojo

事發經過:

當晚ot完正準備收工之制,十一點正居然仲有客打電話來落 order,我本身渣開部車又剛剛冇油,唯有渣另外一部同事渣開既車。由於趕住收工,起步下下比大油,到左大興十字路口,綠燈一著,我即刻比油去,點知架車起頭,初時仲以為冇事,點知車身突然搖一搖,心諗呢次出事,之後向左訓低,車身壓住左腳拖行數尺。跟住可以企番身,成身震,因為好驚,心諗自己係咪真係冇事呢?會唔會好似錢家樂咁冇端端噴血。定左一陣,自己慢慢推番架車埋一邊。

人命財物傷亡損毀:
由於當時十一點幾,己經冇乜車,只係自己受傷。當事仲可以企番身,周圍既人都望住我,我見到自己左腳隻鞋磨到爛晒,腳面紅左,左腰同左手損左。車頭沙板扁左。

當時感受:
第二日先走去急症室,結果兩星期唔行得。左腳面現在仲甩緊皮。
抄車一刻真係好驚,只係諗今次會唔會死呢?抄完覺得好無助,冇人走來幫我,冇人問過我要唔要幫手。只有個比較好心既的士司機停左幾秒望下我。當時個pizza仲未送完,奇怪部車又燵得著,我唯有手震震咁渣住部車送埋再渣番公司。覺得自己好委屈。

事後影響:
意外後,其實陰影就冇乜,係番工之後頭幾日渣得慢番d,跟住好快就冇事。不過都比以前小心左。
跟住向公司請左兩星期假,連返學校注冊都要同學幫手,屋企人就唔比我再做 pizza hut,但我依家仲做緊^^。
仲有做 pizza hut 唔好同佢搏命,出事parttime係冇賠賞架…

肇事原因及教訓啟示:
事後反省番自己點解會出事,都怪自己心急。渣車真係唔可以心急,另外如果渣緊個部車唔係咁熟佢既性能,就要更加留神慢慢渣,去適應番佢既特性先。
   

鐵騎快語:
你當時出事後應該打電話番公司,叫第二位同事幫你送餅。出事後驚魂未定,都未驗清楚傷勢便繼續駕駛係好不智的行為。

乜原來係Pizza Hut 做part-time外送員係冇保險o架?唔係呀化?咁都得?你做埋我份都得o勒!

讀者回應
22 Feb 02
回應pizza hut炒車事件
jojo兄,其實所有pizza hut既車手公司都會替佢地買左保險,無論全職或part time都有得賠既,不過你需要炒車時同經理報告,同埋要去醫院睇醫生同向警方備案,想clam車手獎都要同佢講,而經理就要向總公司報告,病假超過4日係有得clam既!
(Message post via crash form)
 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!