炒車報告

  駕駛車款:            250 Foresight
製造年份:            2000
意外種類:            撞倒途人
車主:              Hotman

事發經過:

22-01-2003早上7:25,我由西沙路去西貢返工,經頌安h燈位,平時返工時我已經特別留意這個燈位,因為有很多行人衝燈。我當時行車線綠燈,以70公里過燈,我望右邊無人,左邊有十零個,所以,特別留意望向左邊,這時右邊有個女學生衝出來,我見到佢時已經到鱁捸I左右手一齊用力剎車,無閃避下直撞該女學生,一聲!我直線飛出,打了數個跟斗!十分完美落在中線。

人命財物傷亡損毀:
我當時不十分清醒,有幾分鐘雲游太空,有途人問我有無事才清醒下來?上救護車時我問救護員,個女學生點?他仲手一指,該女生就坐在我對面!仲同我講對唔住?她左腳只有小小瘀傷,我仲見到她的小腿有條呔印?她無事仲可以即時出院。我就左手小小擦傷,右腳小小瘀傷,即時出院。很奇怪?我明明見到我車頭直撞該女學生,仲有一聲!架車就右邊指揮燈,車頭同右FAIRING無晒,要大修!報鷋$約7000元?

當時感受:
當我重訓在馬路時,心唸!個女學生唔好有事?有途人講過比我知,個女學生無事?我重以為安慰我!最氣頂!當我圊Y馬路等救護車時,有個司機想移開我,等佢架車可以過,你話死唔死丫?

事後影響:
最恕萿漪O我老婆,話我同個女仔都無事,好好彩?我27號落口供,都唔知有無事,個女學生一早就認鷜醴O,佢老豆到醫院仲同我say sorry,我都唸住唔追究!

肇事原因及教訓啟示:
好彩!早上天氣凍,汽車少,著衫多!平時返工行開路線,很容易一時大意,望茈秉銦A忽略右邊,要不論何時何地都保持警覺!

鐵騎快語:
無論點講,70km/h通過有行人的馬路燈口實在太快。如果你當時係行緊合法車速,可能會收得切車?

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!