炒車報告

  駕駛車款:            400街車
意外種類:            車輛碰撞
車主:              frank

事發經過:

係今年年頭游車河時,係荃灣某公眾停車場,我們正準備駛離時,因當時人多車多,有點塞車,那時在我前面有架貨VAN 停左係度,我在佢左後方等了得久,佢乃未開車,其間已有3輪電單車由貨VAN 左面駛出,於是我決定跟著前車由佢左面駛出,但當時在貨VAN 的左前方有另一貨VAN停泊,2 VAN 的對角距離係足夠我的車駛出,,當我駛出其間,貨VAN 特然開動,碰到我的死氣喉,我立即收車,因而失去重心,向左面傾,碰到另一貨VAN.
2車只是微花,我的車基本沒事,前後的VAN 也要我賠錢,加埋約3千,太過份當然吾賠,報了警,現在快要上堂,告我不小心駕駛,但我認為那貨VAN 沒有check 左邊便開車,是他不對,我應否認罪呢?吾認話勝數多少,及如果第二堂法官判我有罪會否罰錢多些? help me pls.

人命財物傷亡損毀:
本人及車沒事,死貨車佬的車花了(細到頭髮般,竟說要全條換新)

當時感受:
吾想攪咁耐,想比幾百佢算,但佢吾肯,好黑仔.

事後影響:
小心點,,尤其那些西人 ,落口供吾好比D差佬匈到,

肇事原因及教訓啟示:
都係小心..

鐵騎快語:
你係咪當時向第一位貨貨車van司機認左錯?係就比較麻煩。照計你當時錯唔晒,貨Van司機的確有問題,俾我會係追究貨van司機A,要佢承擔埋貨van司機B向你追究的責任。

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!