炒車報告

  駕駛車款:            PGM3
製造年份:            1992
意外種類:            自己炒低
車主:              PAL

事發經過:

當日8:30pm去車房取車,之後去試車。我上完大帽山之後返屋企,點知我在返屋企條路,當時我用慣常的速度入灣。突然間我在灣心,感覺到尾輪向外甩.咁我試下救車,點知一救就成個人拋起。之後就人車倒地.................我起身之後,嘩..成手血.第一時間call拖車之後call埋我女友話抄左..,我最後同拖車司機商議之後先決定報警.....

人命財物傷亡損毀:
我自抄,我手腳損了.最慘冇戴手套,隻手好痛.雖然隻手痛,但膞頭仲痛。最後就知原來鎖骨斷左。

當時感受:
當時感到大檸樂....第一時間睇下部車點樣,點知手傷左唔夠力扶起部車。我立刻感到人情泠暖,因為在我後面揸AE110既司機.佢幫我扶起部車..而且仲有好多司機問我需不需幫手....我真係萬二分感激!!!我當時仲諗,如果再快d拋過對面線就死得

事後影響:
我依家仲未有陰影。不過我日日去洗傷口,就覺得好痛。我鎖骨斷左起碼休息6個星期。我當時諗部車唔係我得個名,我怕會police告我冇有效第三者保險,而且我又係p牌..我本來唔想報警..不過我覺得好痛..最終都係入急症。而且police依家仲未寄信俾我,都唔知police告唔告我......最慘抄車個晚,部車剛整左4千機.依家又要整......

肇事原因及教訓啟示:
其實條呔又熱,地下又唔濕.我唔明點解會炒.......
 

鐵騎快語:
閣下炒車的情況係有個專門術語,叫做High-side。係賽車中經常見到的一種意外。當尾輪在彎中失去抓地力向橫側滑,但又突然回復抓地力時,本來向橫移動的車身和車手,受到慣性力的帶動下,會急速地被撬起翻滾。危險程度十分高。

High-side的成因通常是在彎中開油過急所致。當車手感到尾輪側滑,下意識收油自保時,尾輪動力減少,回復抓地力後便會發生high-side意外。

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!