炒車報告

 
駕駛車款:            HONDA Hornet 600
製造年份:            1998
意外種類:            車輛碰撞
車主:              ckchong
 
事發經過:
黃昏我由度船街向油麻地方向返屋企行到亞街老街燈位開始多車慢洗,過燈位後我行3-40km由慢線慢慢轉出中線再慢慢咁轉到第三線之後行左百幾米後見到中線有架白色私家車強行插針咁轉出黎我前面架綠色私家車之前(白色私家車司機正pk)

當時綠色私家車當然強行收車而我就同綠色私家車同一時間收(以我五年路面經驗正常係可以收到)點知就聽到後面傳來響呔聲之後我部車就左瑤右傾側鬙|野之後就撞鷒迅◇顐悍袑穧穘N轉體360咁飛出車外落地冇水花,

之後我企起身望後面見到有部白色客貨車停係度因我雙腳小腿都好痛個人亦都好亂所以冇理會架白色客貨車,佢停係度分幾鐘先走,走髐妨嵺琤至發覺應該係佢店倒我尾呔將我送鬙X去如果唔係我冇可能會失控o(白色客貨車司機正pk不顧而去)

人命財物傷亡損毀:
部車修理二千大元,個人就雙腳小腿好痛入醫院打髐銡}傷風針之後又多個位痛
唉.......

當時感受:
好痛,好亂,冇理由會咁架點解...........

事後影響:
冇陰影.等人告我,好無奈.....

肇事原因及教訓啟示:
今年二月份係紅隧俾人撞捉倒撞我0個個(好彩)依傢捉唔倒(好不幸同無辜)
(有D唔甘心又唔知可以做到乜俾D意見黎聽0下老偏)
 

鐵騎快語:
睇你份口供老編都信係你後邊架白色貨Van撞到你。可惜你當時冇唸到係佢俾佢走甩左,除非你前邊部綠車記得白van車牌,否則都幾難搵番佢。

白vanPK肯定知道撞到你,但冇第一時間落車,側側膊見你十下十下咁就走人真係人渣中的人渣。

老編當年也試過類似情況不過就冇你咁大鑊。話說又係前車突然收慢,老編收車時突然尾輪了左幾了,不過救得番。再開車時望下後鏡,發現之前跟得幾貼下的私家車冇跟得咁貼,重離老編鬼死咁遠添,當時便馬上明白係佢係後邊輕輕咁隊左老編條尾胎一野先會咁,但見冇事就走鬼左去冇理佢。現在回想起來應該截停條PK起碼小佢幾句先放人。

為避免上述情況,理論上見到後車距離太近,應該與前車預留更多距離。但現實中有時好難做到.....

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!