炒車報告

  駕駛車款:            Runner
製造年份:            不適用
意外種類:            自己炒低
車主:              冇火戰羊

事發經過:

大約一年前既事,個晚係零晨3點幾左右在東區走廊回家途中,落住都幾大雨,一路都係行近60-70 km/h,因為實在太大雨la,所以見到直路就狂奔(以為可以淋少d雨),當時車速約100 km/h,點知隻羊行行下窒窒地!跟住就收油睇下咩事la,點不知一收油就鎖尾轆跟住甩尾跣左大約2,3架巴士位,最後救唔返打個白鴿轉我被拋出在中線,好彩當時冇車跟尾,如果唔係就...。又要tow車....慘!去到車房先知原來炒車原因是斷皮帶綑住係尾轆到。無奈...!

人命財物傷亡損毀:
好彩只係手掌損左蚊咬咁多,又可能個地有水先可以減少摩擦(但又係間接炒車原因)。唉..

當時感受:
驚後面d車撞上o黎!

事後影響:
之後懲罰自己停牌個幾月,等d黑氣過過la。飛車依家間中都會,不過就睇當時環境適唔適合la。

肇事原因及教訓啟示:
都係古寒累事!!架車2手買返o黎自己都行左成萬公里,一心以為等條皮帶就斷先去換,點知原來斷皮帶是無跡可尋!其實車同人都係一樣...病向淺中醫!
 
 


你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!