炒車報告

  駕駛車款:            super four vs
製造年份:            請選擇一項
意外種類:            車輛碰撞
車主:              喜愛電單車的人

事發經過:

駕車到沙田市中心附近的高速公路,由於差人做野…差人無端端係 highway 到截停高速行駛的拖頭…接住落,前面幾駕車都急停…而我前面駕貨 van …唉…唔落 break …無燈出…佢只係拖波…完全無先兆要停…就係咁…我撞0左落貨 van 到…完全救唔到…訓落地後…一心只想快走…唔好被後面 d 車撞過黎…我真係走得好快…起身立刻彈埋一邊…

人命財物傷亡損毀:
我右面手身損0左…左手手背又損左…神保守之下…完全無其他大礙…感謝主
貨 van 尾燈爛0左好賠七百…我駕車就大獲,油缸凹左…頭 fork 變形…倒後鐘無0左…咪表爛晒…引擎花晒…腳 break 彎晒…頭燈罩爆裂…
總之成個車頭都要整喇…要成六千蚊…新買的 nokia 7200 報銷… $2588....好心痛呀…炒一炒要成皮野…好甘呀…

當時感受:
損0左既地方好痛…識得驚…怕死喇…
感恩…駕車搞到咁…個人居然只得皮外傷…
真是一個神蹟…我幾驚自己死呀…

事後影響:
唉…諗諗下…我係咪應該唔好駕 400cc 既電單車?會唔會車惡過人呢?
我以後駕車都唔會咁快…仲要保持兩秒距離…咁就可以比較安全…
屋企人?只有家姐知…唔敢俾阿媽知…怕她以後唔俾我駕電單車…
損0左我諗兩日好得返掛…都唔係好傷…
我諗我會好 came 車手獎…
睇下 came 到幾多錢…幫補下整車錢…因為真係太貴喇…

肇事原因及教訓啟示:
我諗駕任何車都唔好有驕傲的心態…唔好諗住自己一定搞得掂部車…意外即係意外…是意料之外的事…總之小心喇…
我要好多謝所有關心我的朋友…係旁(枉)無助既時侯…女朋友立即來找我…好感激她
我唔會再做危險的駕駛者…我要留返條命同女朋友結婚…
最後一句…感謝主的恩典、祝福及保守…

鐵騎快語:
唔好淨係留意前車,要睇晒成條路d車點樣行。當前車阻擋著你的視線時,便要預留更多距離讓你觀察前車的前車的前車...

重有你炒完車唔死得就話感謝「主」,咁你有冇唸過如果「主」係睇你的話,點解會俾你炒車o架?

 


你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!